مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از مراجعه بیش از ۱۸ هزار و ۳۹۰ مشترک به واحد های میز خدمت مستقر در مدیریت توزیع نیروی برق شهرستانهای تابعه در ۳ ماه نخست سال جاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق استان کردستان، کوهسار رسولی تبار در تشریح این خبر گفت: میز خدمت یکی از بخشهای مهم در باب تکریم ارباب رجوع و ارایه خدمات دهی مطلوب به مراجعان و مشترکان این شرکت محسوب می شود و این واحدها با هدف ایجاد یک مرکز ارتباطی مطلوب جهت برطرف کردن درخواست های روزانه مشترکان از سوی شرکت توزیع برق استان دایر شده است.
وی در ادامه با اشاره به وظیفه اصلی واحدهای میز خدمت اذعان داشت: پذیرش روزانه درخواست های متقاضیان خدمت در خصوص انشعاب های برق در قدرت ها و آمپراژهای مختلف و همچنین خدمات متنوع پس از فروش انشعاب برق به مشترکان از جمله وظایف واحدهای میز خدمت این شرکت است.
رسولی تبار در ادامه با اشاره به الکترونیکی کردن بخشی از خدمات میز خدمت در شرکت توزیع برق استان کردستان در سالجاری افزود: با هدف ارایه خدمات به شکل غیر حضوری و سهولت بخشی و سرعت در برقراری ارتباط با مشترکان و همچنین به منظور ارتقای کیفیت خدمات، این شرکت اکنون بخشی از خدمات خود را به طورغیر حضوری و از طریق پرتال شرکت به آدرس www.kurdelectric.ir بخش میز خدمت الکترونیکی ارایه می کند؛ این اقدام در شرایط شیوع کرونا ویروس، نقطه مطلوبی در نحوه ارایه خدمات می تواند محسوب شود .
رسولی تبار در ادامه، ارایه خدمات به طور غیر حضوری را در رأس برنامه ها و چشم انداز نیمه دوم سال جاری شرکت دانست و گفت: یکپارچه سازی خدمات، کاهش مراجعات حضوری، سهولت در ارایه خدمات و ایجاد ارتباط مستقیم با ارباب رجوع از جمله مزایای این طرح می باشد.
رسولی تبار به تعداد کل مراجعان میز خدمت در سه ماهه اول سال جاری در سطح استان اشاره کرد و گفت: تعداد کل مراجعان فروردین ماه ۶۰۵۸ نفر، اردیبهشت ماه ۶۵۲۵ نفر و در خردادماه ۵۸۰۹ نفر بوده است .
وی در ادامه افزود: بیشترین مراجعات و درخواست ها مربوط به بخش خدمات مشترکان بوده که در مجموع ۹۷۰۳ درخواست را شامل می شود، از این تعداد ۳۲۹۶ درخواست مربوط به فروردیــن ماه، ۳۷۰۰ درخــواست مربوط به اردیبهشت ماه و ۲۷۰۷ درخواست مربوط به خردادماه بوده است.
وی در پایان از برنامه ریزی این شرکت برای توسعه خدمات الکترونیک در مهر ماه سالجاری خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در نظر است در شهریور ماه به طور آزمایشی و در مهر ماه به طور قطعی، تعدادی از خدمات این شرکت فقط به شکل غیر حضوری ارایه شود و مراجعان و متقاضیان این دسته از خدمات به راحتی می توانند در محل کار یا منزل و مراکز دارای اینترنت مانند دفاتر پیشخوان و کافی نت ها خدمات خود را درخواست و دریافت کنند.
لازم به ذکر است این شرکت اکنون بالغ بر ۷۵ خدمت را به طور غیر حضوری و از طریق پرتال شرکت در بخش “میز خدمات الکترونیک” ارایه می کند .
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0