مراجعه بیش از 18 هزار مشترک به واحد های میز خدمت در کردستان

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از مراجعه بیش از 18 هزار و 390 مشترک به واحد های میز خدمت مستقر در مدیریت توزیع نیروی برق شهرستانهای تابعه در 3 ماه نخست سال جاری خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق استان کردستان، کوهسار رسولی تبار در تشریح این خبر […]

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از مراجعه بیش از 18 هزار و 390 مشترک به واحد های میز خدمت مستقر در مدیریت توزیع نیروی برق شهرستانهای تابعه در 3 ماه نخست سال جاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق استان کردستان، کوهسار رسولی تبار در تشریح این خبر گفت: میز خدمت یکی از بخشهای مهم در باب تکریم ارباب رجوع و ارایه خدمات دهی مطلوب به مراجعان و مشترکان این شرکت محسوب می شود و این واحدها با هدف ایجاد یک مرکز ارتباطی مطلوب جهت برطرف کردن درخواست های روزانه مشترکان از سوی شرکت توزیع برق استان دایر شده است.
وی در ادامه با اشاره به وظیفه اصلی واحدهای میز خدمت اذعان داشت: پذیرش روزانه درخواست های متقاضیان خدمت در خصوص انشعاب های برق در قدرت ها و آمپراژهای مختلف و همچنین خدمات متنوع پس از فروش انشعاب برق به مشترکان از جمله وظایف واحدهای میز خدمت این شرکت است.
رسولی تبار در ادامه با اشاره به الکترونیکی کردن بخشی از خدمات میز خدمت در شرکت توزیع برق استان کردستان در سالجاری افزود: با هدف ارایه خدمات به شکل غیر حضوری و سهولت بخشی و سرعت در برقراری ارتباط با مشترکان و همچنین به منظور ارتقای کیفیت خدمات، این شرکت اکنون بخشی از خدمات خود را به طورغیر حضوری و از طریق پرتال شرکت به آدرس www.kurdelectric.ir بخش میز خدمت الکترونیکی ارایه می کند؛ این اقدام در شرایط شیوع کرونا ویروس، نقطه مطلوبی در نحوه ارایه خدمات می تواند محسوب شود .
رسولی تبار در ادامه، ارایه خدمات به طور غیر حضوری را در رأس برنامه ها و چشم انداز نیمه دوم سال جاری شرکت دانست و گفت: یکپارچه سازی خدمات، کاهش مراجعات حضوری، سهولت در ارایه خدمات و ایجاد ارتباط مستقیم با ارباب رجوع از جمله مزایای این طرح می باشد.
رسولی تبار به تعداد کل مراجعان میز خدمت در سه ماهه اول سال جاری در سطح استان اشاره کرد و گفت: تعداد کل مراجعان فروردین ماه 6058 نفر، اردیبهشت ماه 6525 نفر و در خردادماه 5809 نفر بوده است .
وی در ادامه افزود: بیشترین مراجعات و درخواست ها مربوط به بخش خدمات مشترکان بوده که در مجموع 9703 درخواست را شامل می شود، از این تعداد 3296 درخواست مربوط به فروردیــن ماه، 3700 درخــواست مربوط به اردیبهشت ماه و 2707 درخواست مربوط به خردادماه بوده است.
وی در پایان از برنامه ریزی این شرکت برای توسعه خدمات الکترونیک در مهر ماه سالجاری خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در نظر است در شهریور ماه به طور آزمایشی و در مهر ماه به طور قطعی، تعدادی از خدمات این شرکت فقط به شکل غیر حضوری ارایه شود و مراجعان و متقاضیان این دسته از خدمات به راحتی می توانند در محل کار یا منزل و مراکز دارای اینترنت مانند دفاتر پیشخوان و کافی نت ها خدمات خود را درخواست و دریافت کنند.
لازم به ذکر است این شرکت اکنون بالغ بر 75 خدمت را به طور غیر حضوری و از طریق پرتال شرکت در بخش “میز خدمات الکترونیک” ارایه می کند .