مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت توانیر:

مدیران صنعت برق به نقش مهم روابط عمومی ها واقف هستند

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت توانیر گفت: در جامعه کنونی مديران صنعت برق به نقش مهم روابط عمومي ها واقف هستند

به گزارش پایگاه خبری برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، مصطفی رجبی مشهدی در آیین گرامی داشت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی با بیان اینکه در جامعه کنونی مدیران صنعت برق به نقش مهم روابط عمومی ها واقف هستند اظهار کرد: فرهنگ مدیریت مصرف در ادارات باید محور قرار گرفته و اطلاع رسانی لازم صورت گیرد و در این حوزه خوش مصرف ها و بد مصرف ها به مردم معرفی شود

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت توانیر با بیان اینکه عبور از پیک تابستان موضوعی است که در این برهه بسیار باید مورد توجه روابط عمومی ها قرار گیرد. ادامه داد: اتفاقات جدیدی در صنعت برق در حال رخ دادن هست و باید درخصوص اطلاع رسانی وحدت رویه داشته باشیم.
وی با تاکید بر اینکه یکی از موضوعات قابل توجه مساله تعرفه است، ادامه داد: با توجه به تغییر تعرفه در آبان ماه سال ۱۴۰۲ طی سال جاری تغییری نخواهد کرد.
رجبی مشهدی اضافه کرد: مصرف مشترکانی که بیش از الگو هست بصورت پلکانی و برا اساس قانون اعمال خواهد شد و این موضوع بایدباید اطلاع رسانی شود.
وی ادامه داد: تعرفه مشترکینی که مصرف آنها زیر الگو است تغییر چندانی نخواهند داشت و تنها مشترکین بالای الگو تغییر قابل توجهی خواهد داشت.
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت توانیر با تاکید بر اینکه مشترکین پرمصرف باید منتظر قبوض میلیونی باشند، ادامه داد: از ابتدای خرداد قبوض برق یک ماهه خواهد شد تا وصول راحتتر و قبوض کوچکتر شود.