لیست قیمت شیر دستی دانفوس، بال ولو کستل، اکسپنشن آلکو

لیست قیمت محصولات شیر دستی دانفوس، بال ولو کستل و اکسپنشن آلکو مربوط به تاریخ 29/8/1402 است. جهت استعلام و اطلاع از آخرین قیمت ها به وبسایت گروه دی کول daycool.ir مراجعه کنید.

 

قیمت شیردستی دانفوس

شیر دستی دانفوس، یکی از گزینه‌های محبوب برای استفاده در سیستم‌های لوله‌کشی است که این محبوبیت به دلایل زیادی بستگی دارد؛ که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

این شیر ها بسیار ساده و آسان در استفاده هستند. به طوری که با چرخاندن دسته، می‌توانید جریان سیال را به راحتی کنترل کنید. یکی از مزایای جالب شیردستی دانفوس، این است که قابلیت قطع و وصل سریع را دارند. با چرخش دسته شیر، می‌توان به سرعت جریان سیال را قطع یا وصل کرد.

این شیر امکان تنظیم دقیق جریان سیال را فراهم می‌کنند. با چرخش دسته، می‌توانید جریان را به صورت دقیق کنترل کنید.

شیرهای دستی دانفوس معمولاً برای استفاده در شرایط مختلف طراحی شده‌اند. آنها می‌توانند با توجه به نوع سیال، دما، فشار و محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرند و همچنین این دستگاه، معمولاً قیمتی مناسب تر نسبت به بعضی از سایر روش‌ها و تجهیزات کنترل جریان دارند. این به معنای این است که می‌توانید با هزینه کمتری به یک راه حل کنترل جریان دست یابید.

در این قسمت لیست قیمت این محصول آورده شده است که به انتخاب شما بازدیدکنندگان بسیار کمک خواهد کرد:

مدل تومان
شیر دستی دانفوس ۳/۸                ۵۹۰,۰۰۰
شیر دستی دانفوس ۱/۲                ۸۶۰,۰۰۰
شیر دستی دانفوس ۵/۸            ۱,۱۸۰,۰۰۰

 

قیمت بال ولو کستل

بال ولو کستل یا شیر توپی دارای ساختار ساده اما قوی ای است. این شیرها از بدنه فلزی مقاوم و ضد زنگ ساخته شده‌اند و در برابر فشارهای بالا و شرایط سخت مقاوم هستند.

از آنجایی که این دستگاه دارای ساختار ساده ای است، نگهداری و تعمیر آن هم کار راحتی می باشد.

به طور کلی، بال ولوهای کستل با توجه به طراحی و ویژگی‌های فنی خود، از قدرت و عملکرد بالایی برخوردارند. با انتخاب شیرهای مناسب برای نیازهای خاص صنعتی، می‌توان قدرت و کارایی بالایی را از آنها برداشت کرد، زیرا این دستگاه در موقعیت های متفاوت و زیادی استفاده می شوند؛ مانند: سیستم های آب و فاضلاب، سیستم های گرمایش و سرمایش، صنایع پتروشیمی، نفت و گاز، صنعت داروسازی، صنعت غذایی و صنعت خودرو سازی.

در این قسمت با مراجعه به لیست قیمت این محصول، خرید و انتخاب خود را آسان تر کنید:

مدل تومان
بال ولو کستل ۵/۸                ۹۳۰,۰۰۰
بال ولو کستل ۷/۸            ۱,۱۳۰,۰۰۰
بال ولو کستل ۱/۱/۸            ۱,۸۶۰,۰۰۰

 

قیمت اکسپنشن آلکو

اکسپنشن آلکو یا شیر انبساط آلکو یک نوع شیر کنترل جریان است که به طور عمده در سیستم‌های تبرید و تهویه مطبوع استفاده می‌شود. وظیفه اصلی آن، کنترل جریان ماده خنک کننده (مانند: آمونیاک، فرئون و …) به منظور تنظیم دما و فشار در سرمایشگاه‌ها و سیستم‌های تبرید است.

این شیر در سیستم تبرید به عنوان یک ترموستات عمل می‌کند. زمانی که دما در داخل سیستم تبرید بالا می‌رود، اکسپنشن آلکو باز می‌شود و جریان ماده خنک کننده را افزایش می‌دهد. این عمل باعث خنک شدن محل مورد نظر (مانند سرمایشگاه یا فضای داخلی) می‌شود.

با استفاده از شیر انبساط آلکو، میزان جریان ماده خنک کننده و در نتیجه دما و فشار در سیستم تبرید به طور مداوم کنترل می‌شود. این کنترل دقیق امکان ایجاد شرایط بهینه برای سرمایش و یا گرمایش فضاها را فراهم می‌کند و انرژی مصرفی را به حداقل می‌رساند.

در این قسمت میتوانید لیست قیمت اکسپنشن آلکو رو مشاهده کنید:

 

 

مدل تومان
اکسپنشن  آلکو ۲/۵ تن با پایه و سوزن          ۱۰,۰۰۰,۰۰۰
اکسپنشن  آلکو ۳/۵ تن با پایه و سوزن          ۱۰,۰۰۰,۰۰۰
اکسپنشن  آلکو ۴ تن با پایه و سوزن          ۱۰,۰۰۰,۰۰۰

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد قیمت دقیق محصولات و مشخصات فنی تجهیزات برودتی و سردخانه به وبسایت گروه دی کول مراجعه کرده یا با شماره (۰۲۱۷۷۶۸۳۰۰۱) تماس بگیرید. مشاوران و کارشناسان فروش دی کول آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.