ضرورت ترویج فرهنگ اقامه نماز در ادارات استان یزد

مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد ترویج فرهنگ اقامه نماز در ادارات را نیازمند نگاه راهبردی و هوشمندانه دانست.

ضرورت ترویج فرهنگ اقامه نماز در ادارات استان یزد

 

به گزارش پایگاه خبری برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای استان یزد؛ مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد در آیین تفاهم نامه با ستاد اقامه نماز که با حضور ائمه جماعات و مسئولین فرهنگی صنعت آب و برق استان برگزار شد گفت: بهره مندی از توانایی های ائمه جماعات در حوزه مسائل مختلف فرهنگی و مدیریت مصرف بهینه آب در استان از اهمیت بالایی برخوردار است.

او به اجرای پروژه بزرگ رینگ شهری یزد با اعتباری بالغ بر چهار هزار میلیارد اشاره کرد و برگزاری برنامه بازدید ائمه جماعات دستگاه های اداری استان از تاسیسات صنعت آب برای آشنایی با مشکلات این صنعت و همچنین آگاه سازی مشترکین از تلاش پرسنل آبفا برای رفع کمبود آب در استان را خواستار شد.

مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد استفاده از انواع ظرفیت ها، امکانات و روشها از جمله فناوری های نوین و فضای مجازی برای ترغیب، تشویق و جذب به امر اقامه نماز را ضروری خواند.

حجه الاسلام سید اکبر موسوی مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد نیز در این جلسه از مدیران عامل و دبیر و مسئولین فرهنگی صنعت آب و برق استان بعنوان یاور نماز قدردانی کرد و گفت: هر ساله در ارزیابی عملکرد سالیانه نماز ادارات، شرکتهای صنعت آب و برق جایگاه برتر را دارند.

او همچنین بر استفاده از ظرفیت های موجود فضای مجازی برای نشر محتوایفرهنگی با موضوع نماز و مهدویت تاکید کرد.