صنعت آب و برق یزد دومین رویداد کتاب‌خوانی را برگزار کرد

صنعت آب و برق یزد دومین رویداد کتاب‌خوانی را برگزار کرد

اختتامیه دومین دوره مسابقات معرفی کتاب صنعت آب و برق استان برگزار شد و ۶۰ نفر از کارکنان شرکت برق منطقه‌ای یزد حائز رتبه برتر شدند.

به گزارش برقاب،  روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات معرفی کتاب صنعت آب و برق استان یزد با حضور مدیران و کارکنان این صنعت برگزار و از برگزیدگان تقدیر شد.
این دوره از مسابقات با شرکت ۶۰۰ نفر از کارکنان صنعت آب و برق استان برگزار شد که ۳۴۶ نفر از شرکت‌کنندگان را کارکنان برق منطقه‌ای یزد و خانواده‌های آنها تشکیل دادند که این آمار نشان دهنده رشد ۷۸ درصدی حضور کارکنان شرکت برق منطقه یزد در مسابقات معرفی کتاب است.
احمد کردستانی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد در اختتامیه این رویداد ضمن تشکر از عوامل اجرایی از نگاه مثبت مدیران صنعت آب و برق استان به کتاب و کتابخوانی قدردانی کرد.
وی در ادامه با تاکید بر مدیریت مصرف انرژی اظهار داشت: در شرایط ورود به فصل گرم سال و شروع پیک بار مصرف آب و برق هستیم بر همین اساس از خانواده‌های کارکنان این صنعت بزرگ و مهم درخواست داریم همیار انرژی باشند و مدیریت مصرف و صرفه‌جویی در انرژی را به دوستان و آشنایان خود توصیه کنند تا پیک بار امسال نیز بدون مشکل پشت سر گذاشته شود.
گفتنی است: این مسابقه در سه بخش ویدئویی، صوتی و تصویرسازی و هر بخش در ۵ رده سنی برگزار شد که
از بین ۶۰۰ نفر شرکت کننده، ۳۲ نفر از کارکنان شرکت برق منطقه‌ای یزد موفق به کسب مقام اول تا سوم استانی این دوره از مسابقات شدند.
در حاشیه این مراسم؛ اجرای قصه‌گویی، گروه موسیقی سنتی و سنتور نوازی فرزند یکی از کارکنان شرکت برق منطقه‌ای یزد، زینت بخش مراسم بود.
همچنین در پایان مراسم اعلام شد که آثار برگزیده در اختیار عموم قرار خواهد گرفت و از کانال‌های اطلاع‌رسانی منتشر خواهد شد.