با حضور مدیر عامل؛

شورای اداری شرکت آب منطقه ای اصفهان برگزار شد

با حضور مدیر عامل، شورای اداری شرکت آب منطقه ای اصفهان برگزار شد.

به گزارش برقاب،  روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان، اولین جلسه شورای اداری شرکت آب منطقه ای استان اصفهان در سالجاری با حضور مهندس حسن ساسانی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اصفهان، اعضای هیئت مدیره، معاونان، مدیران و روسای حوزه ستادی و اداره های منابع آب شهرستان های تابع، هیجدهم اردیبهشت ماه، در محل سالن جلسات شرکت برگزار شد .

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان در این جلسه با اشاره به اقدامات و عملکرد بخش های شرکت و کسب مقام نخست در بهره وری در کشور در بین شرکت های آب منطقه ای گفت: تلاش های همکاران در حوزه های مختلف به ویژه مدیریت حفاظت و بهره برداری از منابع آب و مدیریت توأمان آب و برق، طرح و توسعه و سامانه دوم آبرسانی و مدیریت حقوقی قابل تقدیر است.

 وی با تأکید بر لزوم ارائه گزارش از این اقدامات افزود: مستند کردن اقدامات مؤثر باعث بهتر دیده شدن فعالیت های شرکت و انعکاس آنها خواهد شد .

ساسانی ضمن اشاره به مأموریت های شرکت در آبرسانی و پروژه های مولدسازی افزود: اقدامات انجام شده در این موضوع مثبت و نتایج آن بزودی ارائه می شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان به ساخت دستگاه دیتالاگر برای اولین بار در کشور در شرکت آب منطقه ای اصفهان اشاره و تصریح کرد: هماهنگی و خلاقیت همکاران در جهت بهبود و پیشبرد امور جاری شرکت قابل توجه است.

درادامه با توجه به عملکرد شرکت از اعضای هیئت مدیره، مالی و ذیحسابی، تدارکات، طرح و توسعه و روابط عمومی با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

در این جلسه گزارش عملکرد معاونت منابع انسانی، مالی و پشتیبانی و پدافند غیر عامل شرکت ارائه شد.

شایان ذکر است در ادامه از مهندس رجایی، معاون اسبق حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان که از اولین مدیران شرکت آب منطقه ای اصفهان بود، قدردانی شد.

در پایان معاون حفاظت و بهره برداری شرکت، مدیران حوزه مختلف ستادی و اداره های تابعه مشکلات موجود در حوزه های تخصصی خود مطرح کردند و مهندس حسن ساسانی، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان و مهندس محمود چیتیان، معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی، ضمن پاسخگویی، پیشنهادهایی برای بهبود روندها در شرکت را تشریح نمودند.