رودخانه سیاه آب یک هکتارش رفع تصرف شد

مدیر امور منابع آب شهرستان های رباط کریم و بهارستان از رفع تصرف رودخانه سياه آب یک هکتار از تصرفات بستر رودخانه در محدوده عملکرد این امور در شهرستان نسیم شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی برقاب : “در رابطه با رودخانه سیاه آب جواد غفاری” اظهار کرد: در راستای حفظ و حراست از منابع آبی با تلاش اکیپ بازرسی آب‌های سطحی این امور و با اخذ دستور قضایی توسط کارشناسان حقوقی ” رودخانه سیاه آب یک هکتارش در محدوده عملکرد این شهرستان در نسیم شهر رفع تصرف شد.

وی با بیان اینکه اقدام در یک در  راستای قانون توزیع عادلانه آب و برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز با حضور نیروی انتظامی انجام شد، ادامه داد:

عملیات تخریب در کنار رودخانه سیاه آب

این عملیات که شامل تخریب ۸ مورد از سازه های غیرمجاز در حریم و بستر رودخانه مذکور بود، رفع تصرف و همچنین مسیر دسترسی غیرمجاز جهت تخلیه نخاله مرکز پسماند شهرداری نسیم شهر نیز مسدود شد.

مدیر امور منابع اب ایران اقای غفاری در پایان به تمامی افرادی که قصد خرید اراضی و یا ساخت و ساز در مجاورت مجاری آب‌های سطحی را دارند، هشدار داد: قبل از هرگونه اقدام جهت اطلاع از میزان بستر و حریم و ضوابط قانونی آن، به امور منابع آب این امور مراجعه کنند تا از هرگونه سوء استفاده سودجویان و ورود ضرر و زیان به افراد جلوگیری شود.