در راستای تعامل و همکاری بیشتر:

دیدار مدیرامور منابع آب شهرستان طارم با رئیس حوزه قضایی این شهرستان

وحید ندرخانلو مدیرامورمنابع آب شهرستان طارم بهمراه ولی همتی کارشناس حقوقی این امور با حجت‌‎الاسلام والمسلمین سیدهادی موسوی رئیس حوزه قضایی این شهرستان دیدار و در خصوص مسائل و مشکلات منابع آب این منطقه مطالبی بیان نمود.

دیدار مدیرامور منابع آب شهرستان طارم با رئیس حوزه قضایی این شهرستان

به گزارش برقاب،  روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان در  دیدار مدیرامور منابع آب شهرستان طارم ، ندرخانلو ضمن ارائه آمار و اطلاعات در خصوص وضعیت منابع آبی طارم به حریم و بستر رودخانه های این شهرستان نیز اشاره نمود و گفت: در این خصوص  اخطاریه لازم به متصرفین و مالکین بیل مکانیکی ابلاغ شده تا بدون هماهنگی و اخذ مجوزهای لازم از این امور، هیچ گونه فعالیتی در حوزه منابع آبی شهرستان نداشته باشند.

وی تاکید کرد:  در صورت مشاهده  تخلف برابر مقررات با هماهنگی مراجع قضایی نسبت به توقیف و پلمپ ادوات مذکور اقدام می گردد.

حجت الاسلام سید هادی موسوی رئیس دادگستری شهرستان طارم نیز در این دیدار بر حساسیت منابع آبی این شهرستان تاکید کرد و گفت: منابع آبی طارم برای ما از حساسیت زیادی برخوردار است به نحوی که در مجموعه دادگاه نیز بر نگاه حفاظتی تاکید داریم.

وی یادآور شد: از سوی دیگر متولی صیانت از رودخانه‌ها در بستر رودخانه برای جلوگیری از برداشت های بی رویه و غیرقانونی ، امورمنابع آب است و حوزه قضایی شهرستان طارم نیز در این راستا در کنار امورمنابع آب شهرستان خواهد بود.