در صنعت آبفای استان اصفهان فعالیت حوزه روابط عمومی باید به صورت علمی و تخصصی دنبال شود
در صنعت آبفای استان اصفهان فعالیت حوزه روابط عمومی باید به صورت علمی و تخصصی دنبال شود
به گزارش برقاب، حسین اکبریان بیان کرد: معتقدم با به کار گیری نیروهای متخصص و علمی در حوزه روابط عمومی، تمامی فعالیت های این بخش به بهترین شکل ممکن انجام می گیرد و بکار گیری نیروهای کار آمد در روابط عمومی در مستند سازی و انعکاس فعالیت های شرکت به مخاطبان در درون و برون سازمان بسیار موثر است.
وی افزود: بدون شک فعالان عرصه روابط عمومی در انعکاس دقیق و به هنگام نحوه خدمت رسانی فعالان صنعت آبفا به مردم نقش به سزایی دارند که این امر مسلما در سطح رضایت مندی مردم از این دستگاه خدمت رسان بسیار موثر است.
مدیرعامل آبفای استان اصفهان خطاب به فعالان حوزه روابط عمومی گفت: باید با ظرافت هنرمندانه و خلاقانه سختی ها و دشورای هایی که فعالان صنعت آبفا برای خدمات رسانی پایدار به مردم در جای جای استان در تمام روزهای سال در دستور کار قرار می دهند به تصویر بکشید و با شیوا ترین زبان ممکن این فعالیت ها را بیان کنید.
اکبریان به نقش آموزش در انجام بهتر کارها اشاره نمود و تصریح کرد: باید به منظور ارتقا سطح دانش فعالان عرصه روابط عمومی با علم روز دنیا ، آموزش های تخصصی در این زمینه در دستور کار قرار گیرد تا شاهد کسب مستمر موفقیت های فعالان این حوزه در سطح ملی و استانی باشیم.
اکبریان همچنین ضمن قدردانی ازفعالیتهای کارشناسان دفترمدیریت ارتباط با مشتریان ( CRM)شرکت از صبوری و تلاش ایشان در پاسخگویی به تماسهای مردمی تشکر کرد .
درادامه این نشست مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای استان اصفهان با اشاره به کسب موفقیت آبفا در ارزیابی روابط عمومی های شرکت های تابعه وزارت نیرو و نیز شرکت مهندسی آبفای کشور گفت: روابط عمومی آبفای استان اصفهام موفق به کسب رتبه برتر در سال ۱۴۰۲ در میان شرکت های تابعه وزارت نیرو شد. همچنین این شرکت در ارزیابی شرکت مهندسی آبفای کشور به عنوان روابط عمومی برتر در بخش تولیدات رسانه ای شناخته شد .
مجید مختاری به فعالیت های روابط عمومی در سال گذشته اشاره کرد و گفت : در سال گذشته ۴۴۵ خبر تولید شد که بیش از ۳ هزار و ۳۳۵ مرتبه در رسانه های ملی و استانی منعکس شد که حدود۲۰۰ مورد از این خبرها در سایت شرکت مهندسی آبفای کشور درج شد، این در حالیست که برای اولین بار در صنعت آبفای کشور جشنواره مطبوعاتی قاصد آب با همکاری آبفا و آب منطقه ای اصفهان برگزار شد که بسیار مورد استقبال فعالان رسانه ای قرار گرفت .
وی به فعالیت های دیگر بخش های روابط عمومی پرداخت و گفت: آبفای استان اصفهان در دو سال اخیربرای اولین بار درسطح کشور اقدام به برگزاری پویش حامیان آب با محوریت مادران و دختران نمود که در سال جاری بیش از ۳۰ هزار نفر در مناطقی که این پویش برگزار شد با راهکارهای مصرف بهینه آب بیش از گذشته آشنا شدند.
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای استان اصفهان اعلام کرد: تولیدات سمعی بصری نیز با استفاده ازتوان علمی و تخصصی کارکنان این بخش بوده و در سال گذشته۹ انیمیشن و موشن گرافی و ۱۱۳ کلیپ تولید شد، این درحالیست که تبلیغات محیطی هم همچنان با قوت در دستور کار قرار دارد و نیز نظر سنجی های مختلف از کارکنان ، مشترکین و پیمانکاران صورت گرفت.
در پایان این نشست از برترین های روابط عمومی های مناطق و کارکنان دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان آبفای استان اصفهان با حضور مدیر عامل و مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت تقدیر به عمل آمد.
ارسال دیدگاه