خبرنگار کردستانی حائز رتبه برتر جشنواره نیرو و رسانه در حوزه آبفا شد.

با حضور وزیر نیرو به صورت ویدئو کنفرانس از خبرنگار کردستانی حائز رتبه برتر جشنواره نیرو و رسانه در حوزه آبفا تقدیر شد در دومین جشنواره نیرو و رسانه خبرنگار کردستانی رتبه سوم مشترک بخش گزارش را در حوزه شرکت های آب و فاضلاب استانی به دست آورد و چهارشنبه 15 مرداد طی مراسمی با […]

با حضور وزیر نیرو به صورت ویدئو کنفرانس از خبرنگار کردستانی حائز رتبه برتر جشنواره نیرو و رسانه در حوزه آبفا تقدیر شد
در دومین جشنواره نیرو و رسانه خبرنگار کردستانی رتبه سوم مشترک بخش گزارش را در حوزه شرکت های آب و فاضلاب استانی به دست آورد و چهارشنبه 15 مرداد طی مراسمی با حضور وزیر نیرو به صورت ویدئو کنفرانس مورد تقدیر قرار گرفت.

به‌ گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کردستان، در دومین جشنواره نیرو و رسانه 557 اثر در قالب گزارش، تیتر و خبر، مصاحبه، مقاله و سرمقاله و یادداشت، کاریکاتور و طنز مکتوب و رادیویی، عکس و اینفوگرافی و موشن گرافی به دبیرخانه جشنواره رسید که این آثار در دو مرحله داوری شده‌اند.
در مرحله نخست داوری، 462 اثر و در مرحله دوم داوری 239 اثر از سوی هیئت داوران شایسته ارزیابی تشخیص داده شده‌ که از این میان 40 اثر حائز رتبه‌های نخست تا سوم شدند.

در حوزه شرکت های آب و فاضلاب، آبفا استان کردستان نیز میان برترین ها نماینده داشت که در بخش گزارش، زیبا امیدی فر خبرنگار خبرگزاری کردپرس عنوان سوم مشترک را از آن خود کرد و طی مراسمی به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر نیرو مورد تجلیل قرار گرفت.

وزیر نیرو در این مراسم اظهار کرد: برای ما توفیقی است که حداقل سالی یک بار به مناسبت روز خبرنگار گرد هم می آئیم و با نگاهی به پشت سر، عملکرد سال را در راستای انجام وظایفی که برعهده داریم و کار مشترکی که بویژه در این روزها در صحنه خدمت رسانی به مردم، آگاهی رسانی و افزایش تاب آوری جامعه برعهده ماست، مرور می کنیم.

رضا اردکانیان گفت: آنچه از کار وزارت نیرو در دولت و بخش خصوصی دیده شده نتیجه زحماتی است که اصحاب رسانه هم در حفظ این پل ارتباطی داشتند و هم تلاش و فعالیتی است که با هنرمندی در انعکاس نتیجه فعالیت های همکاران خودشان در صنعت آب و برق به نام و در کارنامه آنها ثبت و ضبط شده است.

وی افزود: بزرگترین کاری که با کمک هم شروع کردیم و البته بیشتر، خبرنگاران در آن نقش داشتند، گام برداشتن در مسیر اصلاح رویه های مصرف در جامعه است.

گفتنی است دومین جشنواره نیرو و رسانه در چهارچوب ارج نهادن به تلاش های سازنده اصحاب رسانه در صنعت آب و برق و همینطور توسعه مشارکت رسانه ها در نیل به اهداف اصلاح شیوه مصرف و سبک زندگی شهروندان، جلب اعتماد عمومی و اطلاع رسانی به هنگام و صادقانه با شعار محوری سازگاری با تغییر اقلیم برگزار شده است.