حضور مدیر روابط عمومی آبفا شیراز در جلسه مشترک شورای اطلاع رسانی

در جلسه شورای اطلاع رسانی استان که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی و مدیران رسانه های استان در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد، اقداماتی در راستای ارتقاء توانمندی های دانشی و مهارتی کارکنان روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان برنامه ریزی شد.
حضور مدیر روابط عمومی آبفا شیراز در جلسه مشترک شورای اطلاع رسانی استان

به گزارش پایگاه خبری برقآب، به نقل از روابط عمومی آبفا شیراز؛ این جلسه مشترک به مناسبت فرارسیدن هفته روابط عمومی و لزوم پاسداشت زحمات کارکنان این حوزه برگزار شد.

اسماعیل قزل سفلی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در این نشست صداقت و شفافیت را ملاک اصلی روابط عمومی دانست و گفت: روابط عمومی ها در تصمیم سازی و سیاست گذاری های سازمان باید نقش داشته باشند و وظیفه تبیین پیشرفت ها و دستاوردها بردوش روابط عمومی ها است.

در این نشست محمد امین آبادیان، مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز به نمایندگی از مدیران روابط عمومی در جلسه حضور یافت و به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی به لزوم ایجاد تعامل دو طرفه بین مردم و سازمان که از طرف روابط عمومی شکل می گیرد اشاره کرد و ابراز داشت: روابط عمومی در شرایط فعلی باید از همه ظرفیت و امکانات موجود برای نزدیک کردن مردم به سازمان و بالعکس استفاده کند.