جمع آوری انشعابات غیر مجاز آب در فیرورق

رئیس اداره آب و فاضلاب فیرورق از آغاز طرح جمع آوری انشعابات غیر مجاز از اولین روزهای کاری سال جدید در این بخش خبر داد .

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی ؛ حسن راه با اشاره به خشکسالی‌های اخیر و کمبود منابع آبی در این بخش گفت: یکی از راه‌های جلوگیری از هدررفت آب شرب جمع آوری انشعاب‌های غیر مجاز است و استفاده غیرمجاز از آب شرب هم از نظر اخلاقی، قانون و هم از نظر شرعی دارای اشکال است.
راه تصریح کرد : نباید اجازه دهیم که افرادسودجو و فرصت طلب از منابع آب شرب مردم برای مصرف غیرمجاز استفاده کنند.
وی گفت: استفاده غیرمجاز از منابع آبی خطراتی را به همراه دارد و نصب غیراصولی و غیر استاندارد سبب آسیب زدن به تجهیزات و باعث ورود آلودگی به شبکه اب شرب می‌شود و سلامت مردم را به خطر می‌اندازد که در صورت مشاهده چنین مواردی براساس قانون با این افراد برخورد می‌شود و اجازه نخواهیم داد تا به شبکه تعرض شود.
رئیس اداره آب و فاضلاب فیرورق با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب متولی تامین آب شرب و مصارف عموم شهروندان است گفت: متاسفانه شاهد این هستیم که برخی‌ها از آب شرب برای پُر کردن استخر و استفاده غیر شرب و مصارف غیرعمومی از منابع آبی می‌کنند و ما در تامین آب مورد نیاز مردم دچار مشکل می‌شویم.
راه از مشترکین خواست در صورت مشاهده هرگونه هدر رفت آب و یا استفاده از انشعاب غیر مجاز آب با سامانه ۱۲۲ در میان بگذارند تا همکاران ما در اسرع وقت ورود پیدا کنند و نسبت به جمع آوری و قطع انشعاب غیرمجاز اقدام کنند.