جلسه افتتاحیه نظارت عالیه HSE برق منطقه ای اصفهان برگزارشد

جلسه افتتاحیه نظارت عالیه حوزه HSE شرکت برق منطقه ای اصفهان با حضور ارزیابان شرکت توانیر ،معاونین و مدیران و نمایندگان حوزه HSE واحدهای مختلف شرکت در سالن دکتر حسابی برق منطقه ای اصفهان برگزار شد. به گزارش برقآب و به نقل از  روابط عمومی برق منطقه ای اصفهان مهندس موسی رضایی مدیرعامل این شرکت […]

جلسه افتتاحیه نظارت عالیه حوزه HSE شرکت برق منطقه ای اصفهان با حضور ارزیابان شرکت توانیر ،معاونین و مدیران و نمایندگان حوزه HSE واحدهای مختلف شرکت در سالن دکتر حسابی برق منطقه ای اصفهان برگزار شد.

به گزارش برقآب و به نقل از  روابط عمومی برق منطقه ای اصفهان مهندس موسی رضایی مدیرعامل این شرکت در مراسم گشایش ارزیابی مذکور گفت: مبحث HSE چند سالی است که خوشبختانه در صنعت برق انسجام پیداکرده و از لحاظ مدون کردن و اجرای دستورالعمل ها نیز در برق اصفهان توفیق خوبی حاصل شده و هماهنگی خوبی پیداکرده ایم .

مدیرعامل برق منطقه ای اصفهان افزود:  در این حوزه الزام هماهنگ کردن واحدهای مختلف بهره برداری که پراکندگی زیادی نیز دارند انجام شده  و درحال حاضر با ایجاد واحد HSE در سطح استانهای اصفهان و چهارمحال بختیاری به هماهنگی خوبی رسیده اند .

مهندس موسی رضایی اذعان داشت: افتخار ما این بوده که درطول سال گذشته حادثه منجر به فوت نداشته ایم که با توجه به گستردگی حوزه عملیاتی برق منطقه ای اصفهان ، این مهم  هماهنگی و تلاش واحد HSE شرکت را در ذهن متبادر می سازد .

وی اضافه کرد : معمولاً همیشه موضوع HSE در صنایع کشو ازجمله فولاد و ذوب آهن نسبت به سازمانهای دولتی  بسیار موفق تر بوده است ولی از لحاظ تجهیزات کارگاه و پیاده سازی مباحث ایمنی و HSE ما حتی از شرکتهای بزرگ نیز سرآمد تر هستیم.

مهندس موسی رضایی خطاب به ارزیابان شرکت توانیر گفت: با توجه به سرآمدی شرکت های وزارت نیرو در این حوزه ، متاسفانه در بخش دولتی به مشکلات معیشتی همکاران که سلامت و بهداشت روحی و روانی آنها را تحت شعاع قرارمیدهد و مستقیما با مبحث HSE  در ارتباط است توجه نشده است .

شایان ذکر است:  نظارت عالیه حوزه HSE شرکت برق منطقه ای اصفهان از ۲۱ لغایت ۲۳ آذرماه به مدت سه روز و با حضور ارزیابان شرکت توانیر مهندس زندی از توانیر ، مهندس بهرامی از برق خوزستان ، و خانم مهندس چاوشی از برق آذربایجان و با حضور در قسمتهای مختلف شرکت در حال برگزاری است.