ثبت ۵۳۶ هزار تماس در سامانه ۱۲۱ شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۵۳۶ هزار تماس در سامانه هوشمند ۱۲۱ مرکز اتفاقات توزیع برق (هما) این استان از ابتدای سال ۹۹ تاکنون ثبت شده است. خلیل عوض زاده اظهار داشت: بیش از ۲۶ هزار تماس در حوزه روشنایی، ۳۵۲ […]
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۵۳۶ هزار تماس در سامانه هوشمند ۱۲۱ مرکز اتفاقات توزیع برق (هما) این استان از ابتدای سال ۹۹ تاکنون ثبت شده است.
خلیل عوض زاده اظهار داشت: بیش از ۲۶ هزار تماس در حوزه روشنایی، ۳۵۲ هزار تماس در حوزه خاموشی و ۱۵۷ هزار تماس غیر مرتبط در این سامانه ثبت شده است.
وی با بیان اینکه سامانه هوشمندسازی مراکز اتفاقات برق(هما) از ابتدای سال ۹۸ فعالیت خود را در این استان آغاز کرده است ادامه داد: پاسخ گویی در لحظه و عدم انتظار در ثبت خاموشی، کاهش زمان خاموشی و افزایش رضایتمندی مشترکان از جمله مهمترین اهداف سامانه هوشمند تلفنی مرکز اتفاقات ۱۲۱(هما) است.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان سامانه (هما) را پل ارتباطی قوی میان مردم و شرکت توزیع نیروی برق دانست و افزود: عملکرد پاسخگویی بالای سامانه هوشمند نسبت به نیروی انسانی، جمع آوری و یکپارچه سازی اطلاعات مربوط به حوادث و اتفاقات شبکه، ارائه گزارشهای مدیریتی، ثبت تمامی خاموشیهای اعلام شده توسط مشترک، گزارش از عملکرد نیروهای عملیاتی جهت رفع خاموشی، امکان دریافت کدرهگیری برای اطلاع از اقدامات انجام شده در جهت رفع خاموشی از دیگر مزایای این طرح است.
وی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان برای نخستین بار در کشور سامانه هوشمند مراکز اتفاقات برق (هما) را آغاز کرده است اظهار داشت: این طرح در حال حاضر در پنج ناحیه دیسپاچینگی سیستان، زاهدان، ایرانشهر، سراوان و چابهار فعال است.
عوض زاده شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان را از مراکز پیشتاز و پایلوت کشور در استفاده از خدمات الکترونیکی و غیر حضوری توزیع برق دانست و گفت: طرح قبض سبز و ارسال صورتحساب از طریق پیامک، استفاده از سامانه هوشمند تلفنی ۱۲۱ مرکز اتفاقات (هما)، سامانه تلفنی ۱۵۲۱ امور مشترکین، معرفی، استفاده و نصب اپلیکیشن خدمات غیر حضوری برق من برای مشترکان، میز خدمات الکترونیک شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان به آدرس www.sbepdc.ir از جمله اقداماتی است که این شرکت همسو با حرکت دولت به سمت الکترونیکی شدن و خدمات رسانی هر چه بهتر به مردم انجام فراهم کرده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان مشترکین برق این استان می توانند در صورت بروز خاموشی برق منزل یا محل کار، روشنایی معابر و یا مشاهده حوادثی از جمله برخورد خودرو با تیر برق، افتادن درخت روی شبکه برق و پارگی سیم و غیره، مراتب را ضمن ارائه شناسه قبض از طریق سامانه تلفنی ۱۲۱ (هما) ثبت و پیگیری نمایند.
درخواست مشترک به صورت هوشمند پس از ثبت در سامانه به خودروی اتفاقات شرکت توزیع برق که در کمترین فاصله به محل حادثه قرار دارد اعلام و درخواست مشترک در کمترین زمان ممکن پیگیری و به اطلاع مشترکین محترم رسانده می شود.
ارسال دیدگاه