توسعه خدمات غیرحضوری شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی از توسعه خدمات غیرحضوری این شرکت و ایجاد دسترسی به این خدمات، در بستر اینترنتی با هدف ارتقاء سطح رضایتمندی مشترکین و بهبود کمی و کیفی فعالیتهای مرتبط خصوصاً در ایام همه گیری ویروس کرونا خبر داد. مهندس اکبر فرج نیا افزود: بر اساس سیاستهای صنعت برق کشور […]
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی از توسعه خدمات غیرحضوری این شرکت و ایجاد دسترسی به این خدمات، در بستر اینترنتی با هدف ارتقاء سطح رضایتمندی مشترکین و بهبود کمی و کیفی فعالیتهای مرتبط خصوصاً در ایام همه گیری ویروس کرونا خبر داد.
مهندس اکبر فرج نیا افزود: بر اساس سیاستهای صنعت برق کشور بخشی از خدمات شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی طی سال های گذشته، از طریق دفاتر پیشخوان دولت برون سپاری شده بود و اکنون با ارتقاء نرم افزارهای مربوطه، این خدمات توسعه داده شده است.
مهندس فرج نیا مهمترین هدف از توسعه خدمات غیرحضوری شرکت توزیع برق آذربایجان شرقی را افزایش میزان رضایت مشترکین دانسته و گفت: هم اینک تمام مشترکین و متقاضیان برق این شرکت میتوانند در هر ساعتی از شبانه روز، بخش مهمی از خدمات مورد نیاز را دریافت نمایند.
وی افزود: در حال حاضر مشترکین بیش از پیش قادر خواهند بود با استفاده از بستر اینترنت و بدون مراجعه حضوری، از طریق پرتال شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی به نشانی: ، www.eaedc.ir
و با نصب اپلیکیشن برق من به سادگی و باسرعت نسبت به دریافت ۳۹ نوع خدمت با قابلیت رصد و پیگیری لحظه ای کارها خدمات بیشتری را نسبت به گذشته دریافت نمایند به طوری که در حال حاضر علاوه بر ۲۸ خدمت در حوزه خدمات مشترکین، تعداد ۱۱ خدمت بخش بهرهبرداری نیز در راستای ارتقای “طرح ملی خدمات سبز” از جمله ثبت خسارت وارده، درخواست رفع حریم، اعلام مشکل روشنایی معابر، استعلام شبکه موجود توسط سازمان ها و ادارات دولتی و … قابل دریافت میباشد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی عناوین برخی خدمات غیر حضوری قابل ارائه در بستر اینترنت در بخش خدمات مشترکین را نیز به شرح ذیل عنوان کرد:
-تسویه حساب و بدهی
– تغییر تعرفه
-صدور قبض المثنی
– بررسی صورت حساب
– مشاهده سوابق مصرف
– خود اظهاری مصرف برق (کارکرد کنتور)
– درخواست تغییر مکان داخلی
– درخواست جمع آوری و یا نصب مجدد انشعاب
– درخواست تغییر نام
-درخواست آزمایش و یا تعویض کنتور
– درخواست افزایش و یا کاهش آمپراژ
– درخواست انشعاب جدید
– درخواست تفکیک و یا ادغام انشعاب
-مشاهده سوابق پرداخت
– درخواست اصلاح اطلاعات
مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان شرقی با حضور در سامانه سامد به سوالات شهروندان پاسخ داد
در همین راستا و پیرو اطلاع رسانی های قبلی، مشترکان برق در ۱۹ شهرستان ، با برقراری تماس تلفنی با این سامانه، مشکلات و یا درخواست های خود در حوزه برق را به شکل مستقیم با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان شرقی ، مطرح کردند.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0