تمجید مدیرعامل آبفای جنوبغربی از فعالیتهای برجسته روابط عمومی
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوبغربی استان تهران فعالیتهای مجموعه روابط عمومی آبفای این استان در ۱.۵ سال اخیر را برجسته و کاملا متفاوت از دورههای گذشته خواند و گفت: به عنوان یک شهروند و نه مدیرعامل، از اقدامهای صورت گرفته در مجموعه روابط عمومی لذت میبرم.
ابراهیم یزدییان در هفتمین نشست شورای مدیران روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان تهران که به میزبانی شرکت آبفای جنوبغربی برگزار شد، آشنایی به فنون مذاکره را ویژگی اصلی افراد باهوش دانست و افزود: یکی از نیازهای اساسی جامعه ما، گفتوگو و برقراری ارتباط صحیح گفتاری است و افرادی که در حوزه ارتباطات فعالیت میکنند، باید به فنون مذاکره آگاهی و آشنایی کامل داشته باشند.
وی تبدیل شدن روابط عمومی آبفای استان تهران به عنوان یک روابط عمومی مرجع در سطح صنعت آب و فاضلاب کشور را بیانگر رویکرد موفق این مجموعه در ارتباط گیری صحیح با جامعه خواند و تصریح کرد: با این رویکرد، امروز صنعت آبفای استان تهران از تمامی ظرفیتهای جامعه در اطلاعرسانی و آگاهیبخشی بهرهمند شده است.
وی روابط عمومی را از ارکان اساسی مجموعه صنعت آبفا نام برد و اظهار داشت: در شرایطی که ماموریت شرکتهای آب و فاضلاب ارائه خدمات به عموم جامعه است، اطلاعرسانی مناسب این خدمات دارای اهمیت بالایی است که خوشبختانه مجموعه روابط عمومی آبفای استان تهران در دوره اخیر عملکرد بسیار موفقی از خود نشان داده است.
وی همچنین تبیین صحیح مسائل را یک هنر و نیازمند برخورداری از دانش ارتباطاتی دانست و با اشاره به ماموریتهای حساس آبفای جنوبغربی استان تهران در اجرای برنامههای ملی، گفت: دولت تامین زیرساختهای ۵خ هزار واحد مسکن ملی را به استان تهران واگذار کرده است و از این مجموع، ۴۲ هزار واحد معادل ۷۲ درصد در محدوده آبفای جنوبغربی استان تهران قرار دارد که برای تامین آب این واحدها، ۲۰ هزار میلیارد ریال نیاز است.
بهگفته یزدییان، این شرکت همچنین برای افزایش ضریب پایداری شبکه آب محدوده جنوبغربی استان تهران باید در یک سال آینده ۸۵ هزار مترمکعب مخزن ذخیره آب وارد مدار کند.
مدیرعامل شرکت آبفای جنوبغربی استان تهران همچنین پیشنهاد کرد: با توجه به ظرفیتهای مناسب موجود، موزه آبفای استان تهران راهاندازی و ثبت ملی شود.
مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان تهران نیز در این نشست ضمن قدردانی از حمایتها و توجه ویژه مدیرعامل آبفای جنوبغربی به فعالیتهای همکاران روابط عمومی، گفت: خدمت به مردم محروم در منطقه جنوبغربی استان تهران توفیق بزرگی است و امروز شاهد اجرای پروژههای گستردهای در حوزه آب و فاضلاب این منطقه هستیم که در چند ماه آینده به ثمر خواهند نشست و این کارکرد میتواند الگوی بسیار مناسبی برای سایر شرکتها باشد. بهنام بخشی سپس ترسیم چشمانداز و نقشه راه را از ویژگیهای یک روابط عمومی موفق خواند و افزود: اجرای پویشها و جشنوارههای موفقی همچون تهران، شهر حساس به آب و آب بهتر است یا ثروت حاصل چنین رویکردی است که نهتنها امروز با استقبال عمومی مواجه شده است بلکه نتایج اصلی آن سالهای آینده به ثمر خواهد نشست.
وی با بیان اینکه نتیجه تلاشهای مجموعه روابط عمومی آبفای استان تهران در یک سال گذشته به صرفهجویی و همراهی شهروندان در مصرف آب منجر شده، اظهار داشت: اثربخشی فعالیتهای روابط عمومی موجب شده است انتظارها از این مجموعه بالاتر رود و با توجه به سال سخت پیش رو و تداوم خشکسالی، پاسخگویی به این انتظارها مستلزم تلاش مضاعف همکاران روابط عمومی است.
بخشی همچنین از پیگیری راهاندازی موزه آب توسط روابط عمومی آبفای استان تهران خبر داد و گفت: محل راهاندازی این موزه شناسایی و انتخاب و نشستهایی با مشاوران طرح برگزار شده است.
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان تهران توسعه برنامههای آموزشی مدیریت مصرف آب با استفاده از ظرفیت مدارس، حوزههای مقاومت بسیج ادارهها و محلات و همچنین مساجد و مصلیهای نماز جمعه را جزو اولویت برنامههای آموزش همگانی روابط عمومی برشمرد.
در این نشست، گزارشی از اقدامهای صورت گرفته و برنامههای پیش روی مجموعه روابط عمومی آبفای استان تهران در بخشهای آموزش همگانی، اطلاعرسانی و آگاهیبخشی ارائه شد.
ارسال دیدگاه