توسط استاندار فارس انجام شد؛

تقدیر از مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای فارس

استاندار فارس در همایش هوش مصنوعی و تحول در روابط عمومی ها که به مناسبت هفته روابط عمومی در استانداری فارس برگزار گردید ، از مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای فارس تقدیر بعمل آورد .

 

به گزارش پایگاه خبری برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر، روز ۲۵ اردیبهشت ماه همزمان با آغاز هفته روابط عمومی، همایشی با موضوع هوش مصنوعی و تحول در روابط عمومی‌ها در استانداری فارس برگزار شد.

در این همایش که با حضور استاندار فارس،  مدیران و کارکنان روابط عمومی‌های ادارات و دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌های استان، برگزار شد، محسن جوادی آزاد مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای فارس، به ارائه گزارشی از عملکرد حوزه ارتباطات روابط عمومی پرداخت.

در این همایش استاندار فارس با اهداء لوح تقدیری از روابط عمومی‌های برتر که در زمینه اطلاع‌رسانی به موقع و موثر، ارتباط با مردم و انتخابات، عملکرد شایسته‌ای داشتند، تجلیل نمود ، در همین راستا با اهداء لوح سپاسی از محسن جوادی آزاد، مدیرروابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر، به عنوان روابط عمومی برتر قدردانی شد.

❇در متن این لوح سپاس آمده است:

برادر گرامی جناب آقای محسن جوادی آزاد
مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای فارس

بدون تردید تلاش مستمر و هنرمندانۀ فعالان عرصه اطلاع‌رسانی در کار رسانه‌ای عقلایی، برنامه‌سازی و ارائه گزارش هنرمندانه به مردم، رعایت ظرافت‌های انعکاس مناسب خبرها و رفع ابهام از اذهان مخاطبان، رسالتی است که بارِ گران جز در سایه ی عنایت حضرت حق و مجاهدت مخلصانه به منزل نمی‌رسد.

مدیریت و تلاش در خور تحسین جنابعالی در امر خطیر روابط عمومی برگ زرین دیگری به افتخارات جامعه اطلاع‌رسانی استان فارس در اقناع و تبیین هنرمندانه ی دستاوردهای دولت افزود و در عرصه حفظ و صیانت دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی خوش درخشید.

بدین وسیله ضمن عرض تبریک کسب عنوان شایسته در حوزه تولید محتوای شاخص در سطح وزارت نیرو از اهتمام مجدانه زحمات بی دریغ شما و همکارانتان در عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت برق منطقه استان فارس تقدیر و تشکر نمود از خداوند متعال سلامتی و توفیق روز افزونتان را مسئلت می‌نمایم.