وزیرنیرو:

بسیج بیانگر اندیشه و تفکر ایستادگی و تلاش برای رفع موانع و مشکلات کشور است

همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج، وزیر نیرو با صدور پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را به همه بسیجیان به خصوص بسیجیان صنعت آب و برق تبریک گفت.

به گزارش برقآب، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، متن پیام “علی‌اکبرمحرابیان” به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یکی از ثمرات حضور بسیج این است که نشان دهنده نوزایی انقلاب و زنده بودن انقلاب است.مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)

همکاران ارجمند بسیجی صنعت آب و برق کشور

مکتب درخشان بسیج این پدیده بی نظیر در مقطعی حساس از پیروزی انقلاب اسلامی با تدبیر و هوشمندی امام راحل (ره) تشکیل گردید تا بیانگر اندیشه و تفکر ایستادگی، مقاومت، عدم تسلیم در مقابل مستکبران، تلاش و مجاهدت برای پیشرفت و رفع مشکلات و موانع کشور و نیز حفظ دستاوردهای انقلاب توسط آحاد مردم باشد.
قطعا عنصر مقاومت از خصوصیات برجسته بسیج و تفکر حاکم بر آن است، ویژگی که حضرت امام رحمت الله علیه مکررا در بیانات خود خطاب به ملت‌های مسلمان برای ایستادگی و مقابله با استکبار و دفع تهدیدات از جوامع اسلامی به آن تاکید داشتند.
آنجا که میفرمایند؛ بسیج تنها منحصر به ایران اسلامی نیست و می‌بایست هسته‌های مقاومت و بسیج جهان اسلام بوجود آید، لذا ثمره تابناک و سراسر مباهات آمیز نقش آفرینی بسیج در کشور به ویژه در عرصه‌های دفاع مقدس مقدمه‌ای شد برای شکل گیری بسیج جهان اسلام و ایجاد جبهه مقاومت که امروزه بحول و قوه الهی شاهد ظهور و حضور مقتدرانه و عزت آفرین گروه‌های مقاومت و نقش بازدارندگی آنان در مقابله با توطئه‌های استکبار و رژیم صهیونیستی در منطقه می‌باشیم .
چهل و چهارمین سالروز صدور فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل شجره طیبه و بی‌بدیل بسیج را حضور یکایک شما بسیجیان عزیز و پرتلاش وزارت نیرو تبریک عرض می‌نمایم .
رجاء واثق دارم در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و تبعیت از اندیشه‌های امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) منش و تفکر بسیج بیش از پیش در مجموعه بزرگ صنعت آب و برق جاری و ساری گردیده ، موجب رشد و بالندگی و ارتقای روحیه مودت، همدلی و نهادینه سازی رویکرد کار جهادی و انقلابی در صحنه‌های تلاش و خدمت خالصانه و شایسته به مردم عزیزمان گردد.
ضمن ارج نهادن به زحمات و معاضدت همه همکاران عزیز، بویژه برادران و خواهران بسیجی‌ام در ایفای وظایف و مسئولیت‌ها ، از خداوند متعال برای همه شما در مسیر تحقق اهداف و برنامه‌های نورانی بسیج ثبات قدم و موفقیت مستمر مسئلت می‌نمایم .

با آرزوی پیروزی ملت مقاوم غزه
علی اکبر محرابیان