برگزاری کارگاه آموزشی ارتقای مهارت پاسخگویی ویژه اپراتورهای توزیع برق استان مرکزی
مدیر امور خدمات غیر حضوری شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در این دوره آموزشی گفت: فرایند پاسخگویی، فرایندی ارتباطی است که در آن مبدأ پاسخگو، پیام محتوای پاسخ و مقصد، مخاطب است و هدف آگاهی دادن به مخاطب است و این ارتباط باید به نحو مؤثر اتفاق بیفتد.
فریدون حاتمی در ادامه به مهارت های ارتباط مؤثر اشاره کرد و افزود: ارتباط مؤثر تنها راه انتقال اطلاعات، پیش شرط هرنوع آموزش و تنها راه راهنمایی و کمک واقعی به دیگران است و این ارتباط نیازمند تکنیک و مهارت است.
وی اولین قدم در پاسخگویی مؤثر را شناخت واقعی از مسأله دانست و افزود: چرا که یکی ازشایع ترین مشکلات، عدم فهم مسأله و شروع به پاسخگویی است و راه حل آن صبر در فهم و تحلیل مسأله است.
حاتمی اصل دیگر مهارت در پاسخگویی را ارائه پاسخ صحیح ،کوتاه و هوشمندانه به مخاطبان دانست و افزود: پاسخگویی مناسب به مخاطبان نیازمند ممارست و تمرین است .
در این دوره آموزشی “عباس منوچهری راد”مدرس این دوره به بیان اصول برقراری ارتباط موثر و مهارت های ویژه پاسخگویی پرداخت.
ارسال دیدگاه