برگزاری نشست دو روزه هم اندیشی نظام فنی – اجرایی

در راستای برگزاری نشست های دوره ای نظام فنی - اجرایی با دفاتر قراردادهای بخش آب کشور و به منظور هم اندیشی و ایجاد وحدت رویه در زمینه دستورالعمل ها و بخشنامه های نظام فنی و اجرایی کشور، نشست دو روزه ای در تاریخ های ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت به میزبانی شرکت آب منطقه‌ای یزد برگزار گردید.

برگزاری نشست دو روزه هم اندیشی نظام فنی – اجرایی با مدیران دفاتر قراردادهای بخش آب کشور به میزبانی یزد

به گزارش برقاب، روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای یزد، جواد محجوبی مدیرعامل این شرکت در سخنرانی افتتاحیه این نشست ، ضمن عرض خیر مقدم و تاکید بر ضرورت استمرار این گونه نشست ها و کاربردی بودن مباحث مطرح شده ، تعدادی از چالش های موجود را مطرح و اظهار امیدواری کرد نتایج حاصل از نشست به حل چالش های حوزه نظام فنی و اجرایی بیانجامد.

حاجیانی بوشهریان سرپرست دفتر راهبری و نظارت بر آب و فاضلاب شهری و روستایی معاونت آب و آبفا و رئیس نظام فنی و اجرایی آب و آبفای وزارت نیرو در ادامه این جلسه گفت: در سال گذشته کارگروهی متشکل از خبرگان دو بخش آب و آبفا با همکاری بخش خصوصی و دولتی تشکیل شد.

وی در پایان با بیان اینکه نظام فنی و اجرایی در ۴ بخش تعریف شده است، افزود: نظام فنی و اجرایی شامل بخش های مدیریتی، قرادادی، مالی و قیمت و سرمایه گذاری است.

در ادامه این نشست دو روزه، مباحث مختلف مربوط به دستورالعمل های مرتبط با معاملات دولتی توسط مدیران و کارشناسان دفاتر قراردادهای بخش آب کشور مطرح و مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.