جشنواره ارزیابی روابط عمومی برتر صنعت آب و برق
به گزارش برقاب: در ارتباط با برگزاری دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی برتر صنعت آب و برق عملکرد روابط عمومیهای صنعت آب و برق در گذر از تابستان ۱۴۰۲ در ۶ محو «ارتباط با رسانههای تصویری»، «ارتباط با رسانههای مکتوب»، «شبکههای اجتماعی»، «تبلیغات محیطی»، «آموزش (آموزش همگانی، همکاران و اصحاب رسانه)» و «آرشیو و صوتی» مورد بررسی قرار گرفت. فرصت بیشتر بارگذاری آثار، امکان ویرایش و رفع اشکال، تعاملی بودن ارزیابی و نحوه مستندسازی و گزارشدهی در این دوره برگزاری دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی برتر صنعت آب و برق از جمله مواردی است که در مقایسه با نخستین دوره جشنواره ارزیابی روابط عمومیها قوت یافته است.
در این راستا ۱۳۱ شرکت ۳۸۰۱ فایل را که هر یک حاوی بیش از صدها اثر هستند را از طریق “سامانه الکترونیکی” ارسال کردند.
بنا بر این گزارش دوره ثبت نام و ارسال آثار به دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومیهای برتر صنعت آب و برق، ویژه گذر از پیک مصرف تابستان ۱۴۰۲ از ابتدای تیرماه سال جاری آغاز شد و تا ۲۰ مهر ادامه یافت.
ارسال دیدگاه