برگزاری جلسه هماهنگی شورای فرهنگی و دینی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

برگزاري جلسه هماهنگي شورای فرهنگي و ديني شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش برقاب، جلسه هماهنگی که با حضور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و دبیر شورای فرهنگی و دینی شرکت، معاون مالی و پشتیبانی، معاون منابع انسانی و تحقیقات، مدیر دفتر حراست و امور محرمانه، رئیس گروه آموزش همگانی روابط عمومی، رابط امور فرهنگی-دینی و امام جماعت شرکت برگزار شد، دبیر شورای فرهنگی و دینی ضمن قدردانی از فعالیت های فرهنگی و دینی انجام شده، بر ضرورت برگزاری ماهانه جلسات کارگروه فرهنگی -دینی در مناطق تاکید کرد.

اکبر عبدالله نژاد در ادامه اهم سرفصل های کارگروه در زمینه ترویج فرهنگ اقامه نماز و فعالیت های قرآنی، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، ترویج فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر، ترویج فرهنگ مدیریت مصرف، اهمیت زمان بندی مناسب جهت اوقات فراغت فرزندان و فرهنگ استفاده صحیح از فضای مجازی را ارائه کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی نیز با تاکید بر برگزاری نماز اول وقت اظهار داشت: اگر نمازمان درست باشد همه کارهایمان نیز بهتر و درست تر انجام می شود.

محمد اشرفی با تاکید بر اینکه تریبونهای ائمه جماعات ظرفیتهای خوبی برای ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب هستند،خاطرنشان کرد: تاکنون از این ظرفیت برای کاهش مصارف آب به خوبی بهره برداری کرده ایم و این همکاری همچنان ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به فعالیت های فرهنگی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت : فعالیت های فرهنگی و دینی از جمله اولویت های این شرکت محسوب می شود و فعالیتهای زیادی در حوزه هایی همچون امر به معروف و نهی از منکر ، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب ، ترویج فرهنگ نماز جماعت ، آموزش های فرهنگی خانواده و فرزندان کارکنان انجام شده است.

حجت‌الاسلام قبله ای امام جماعت شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی نیز با بیان اینکه کار فرهنگی باید اولویت باشد، افزود: جریان سازی فرهنگی مهمترین وظیفه امور فرهنگی است و تحقق این مهم زمینه موفقیت آن فراهم می‌شود و باید زمینه های فرهنگی برای جذب همه اقشار جامعه به مسائل فرهنگی و دینی شود و نگاه فرهنگی باید یک نگاه خاص باشد.

در ادامه این جلسه، کارشناس فرهنگی و دینی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در زمینه امور فرهنگی و دینی را ارائه کرد.

تصاویر