برخورد قانونی با هرگونه استفاده غیرمجاز از برق توسط فروشندگان سیار

.

برخورد قانونی با هرگونه استفاده غیرمجاز از برق توسط فروشندگان سیار

 

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت : به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی و جلوگیری از برق گرفتی با هرگونه استفاده کنندگان غیرمجاز از جمله فروشندگان سیار برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی؛ محمد نیکویی افزود:طی مانور جهادی ماموران عملیاتی حوزه مشترکین این شرکت ،نکات ایمنی و مدیریت مصرف برق را به فروشندگان سیار یاد آور شدند.

وی اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که موجب مخاطره برای هم وطنان می شود، سرقت برق توسط تعداد محدودی از این کسبه است ، اقدامی غیر قانونی و خطرناک که مشکلاتی را به همراه داشته است.

نیکویی بیان کرد: این افراد برای نمایش کالاهای خود در شب بعضاً از برق غیر مجاز استفاده می کنند و در پایان کار بدون جمع آوری سیم ها آن ها را رها می کنند تا شب هنگام بار دیگر از آن استفاده کنند که این موضوع موجب خطرات جانی به ویژه برای کودکان و یا باعث لوازم سوختگی مشترکین منطقه خواهد شد .

وی با بیان اینکه برخورد قضایی با استفاده کنندگان غیر مجاز از برق خواهد شد ،افزود: این اقدام به جدیت انجام و افرادی که به طور غیر قانونی اقدام به سرقت برق کرده و با جان و مال مردم بازی می کنند به مراجع قضایی معرفی می شوند.