بحران آبی ۶ شهر همدان و۱۵۰ روستا در سال ۱۴۰۳

بختیاری فر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان درباره بحران آبی ۱۰۰ یا ۱۵۰ روستای استان سال آینده هشدار داد که دچار تنش آبی خواهند شد و پیش‌بینی شده 6 شهر استان سال آینده دچار بحران آبی شوند.

به گزارش برقاب :بختیاری فر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان درباره بحران آبی ۱۰۰ یا ۱۵۰ روستای استان سال آینده هشدار داد که دچار تنش آبی خواهند شد و پیش‌بینی شده ۶ شهر استان سال آینده دچار بحران آبی شوند.

بالاست سد اکباتان تشکیلات گرانیتی وجود دارد و از نظر زمین‌شناسی کانی‌های گرانیتی باعث تصفیه آب هم می‌شوند و در واقع تصفیه فیزیکی آب صورت می‌گیرد بنابراین طعم آب سد اکباتان خوب و گوارا بود اما تالوار حوضه آبریز بسیار وسیع‌تر از همدان است و تشکیلات زمین‌شناسی بالادست این سد متفاوت از سد اکباتان است.برخی افراد سودجو مردم را تشویق می‌کنند تا دستگاه تصفیه آب را تهیه کنند و شاید جریاناتی وجود داشته باشد که بخواهد این پروژه را کم‌اثر کند و شیرینی حل مشکل آب همدان بعد از ۱۷ سال را به کام مردم تلخ کنند.

حتی نیازی به استفاده از آب معدنی هم نیست و این اطمینان را به مردم می‌دهم که با خیال راحت از آب شرب همدان استفاده کنند ضمن اینکه بحث آرسنیک و فلزات سنگین هم کاملاً حل شده و در حد صفر شده است. ۱۰ روزی است که در تصفیه‌خانه شهید بهشتی در حال انجام اوزون‌زنی هستیم.