با هدف تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات نوین به مشترکین، میز خدمت برق کرمان افتتاح شد
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان، در این مراسم که با حضور عبدالامیر یاقوتی مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و امورمشتریان توانیر و محمدرضا وحیدی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان برنامه و بودجه استان کرمان و جمعی از مدیران صنعت برق ، افتتاح و به بهره برداری رسید ، مهندس سلیمانی با اشاره به خدمات نوین ارائه شده به مشترکین برق در شمال استان کرمان، تاکید کرد: این شرکت مجموعه ای پیشرو در ارائه خدمات غیر حضوری و نوین به مشترکین است و در حال حاضر بیش از ۹۸ درصد خدمات به صورت غیرحضوری ارائه میشود.
سلیمانی با اشاره به تامین برق مطمئن و پایدار با استفاده از تکنولوژی های جدید گفت : نصب کنتورهای هوشمند مشترکین ، اتوماسیون هوشمند شبکه توزیع ، راه اندازی خط گرم و ارائه خدمات به صورت غیرحضوری و کاهش استفاده از کاغذ در سیستم اداری از مهم ترین اقدامات به روز در شرکت توزیع برق شمال استان کرمان می باشد.
وی اضافه کرد: میز خدمت برق کرمان با هدف تکریم ارباب رجوع و تسریع در خدمات رسانی به مشترکین ایجاد شده است.
وی با ابراز امیدواری گفت: خوشبختانه شرکت توزیع نیروی برق شمال استان علاوه بر کمیت به کیفیت برق نیز توجه می شود و در این راستا برنامه هایی در خصوص شاخص های مهم و کلیدی صنعت برق تعریف شده است که نیازمند استفاده از فن آوریها و تکنولوژیهای جدید در زمینه اصلاح و بهینه سازی شبکه هستیم .
سلیمانی با اشاره به سند استراتژیک این شرکت در افق ۱۴۰۴گفت : یکی از شاخص های هدف ، کاهش خدمات غیرحضوری میباشد که خوشبختانه با همت و تلاش همکاران جلوتر از برنامه هستیم.
عبدالامیر یاقوتی مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و امورمشتریان شرکت توانیر نیز با تقدیر از عملکرد شرکت توزیع برق شمال استان کرمان گفت : همراهی و مشارکت مشترکین در توسعه خدمات غیرحضوری موثر بوده است و اینکه در شمال استان کرمان بیش از ۹۸ درصد مشترکین خدمات را غیر حضوری دریافت میکنند نشان دهنده همکاری مردم با دولت و همچنین رضایت مشتریان از توسعه شبکه خدمات الکترونیک و غیرحضوری میباشد.
محمدرضا وحیدی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان برنامه و بودجه استان نیز با بیان اینکه در نظام اداری و اجرایی کشورها، سلامت اداری و رضایت ارباب رجوع از دستگاه های دولتی یکی از معیارها و شاخصهای اصلی تحول نظام اداری است ، اظهارداشت : انجام سریع امور مراجعان، نظم و انضباط در ارائه خدمات بهتر و استفاده از امکانات نرمافزاری و سختافزاری یا توسعه خدمات الکترونیک موجب افزایش اثربخشی و کارایی نهادها و دستگاهها خواهد شد.
شایان ذکراست که پیش از این با توجه به شرایط بیماری کرونا خدمات مشترکین توزیع برق شمال به صورت غیرحضوری و از طریق اپلیکیشن برق من ارائه میشود و در حال حاضر این میز خدمت در مدیریت توزیع برق کرمان به منظور دستیابی آسان و سریع مردم به خدمات مشترکین برق ، ارائه خدمات به موقع و موثر به مردم و همچنین تکریم ارباب رجوع افتتاح شده است.
ارسال دیدگاه