با حضور مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و امورمشتریان توانیر :

با هدف تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات نوین به مشترکین، میز خدمت برق کرمان افتتاح شد

میز خدمت برق کرمان با حضور مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و امورمشتریان توانیر و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان برنامه و بودجه استان کرمان و جمعی از مدیران صنعت برق ، افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان، در این مراسم که با حضور عبدالامیر یاقوتی مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و امورمشتریان توانیر و محمدرضا وحیدی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان برنامه و بودجه استان کرمان و جمعی از مدیران صنعت برق ، افتتاح و به بهره برداری رسید ، مهندس سلیمانی با اشاره به خدمات نوین ارائه شده به مشترکین برق در شمال استان کرمان، تاکید کرد: این شرکت مجموعه ای پیشرو در ارائه خدمات غیر حضوری و نوین به مشترکین است و در حال حاضر بیش از ۹۸ درصد خدمات به صورت غیرحضوری ارائه میشود.

سلیمانی با اشاره به تامین برق مطمئن و پایدار با استفاده از تکنولوژی های جدید گفت : نصب کنتورهای هوشمند مشترکین ، اتوماسیون هوشمند شبکه توزیع ، راه اندازی خط گرم و ارائه خدمات به صورت غیرحضوری و کاهش استفاده از کاغذ در سیستم اداری از مهم ترین اقدامات به روز در شرکت توزیع برق شمال استان کرمان می باشد.

وی اضافه کرد: میز خدمت برق کرمان با هدف تکریم ارباب رجوع و تسریع در خدمات رسانی به مشترکین ایجاد شده است.

وی با ابراز امیدواری گفت: خوشبختانه شرکت توزیع نیروی برق شمال استان علاوه بر کمیت به کیفیت برق نیز توجه می شود و در این راستا برنامه هایی در خصوص شاخص های مهم و کلیدی صنعت برق تعریف شده است که نیازمند استفاده از فن آوریها و تکنولوژیهای جدید در زمینه اصلاح و بهینه سازی شبکه هستیم .

سلیمانی با اشاره به سند استراتژیک این شرکت در افق ۱۴۰۴گفت : یکی از شاخص های هدف ، کاهش خدمات غیرحضوری میباشد که خوشبختانه با همت و تلاش همکاران جلوتر از برنامه هستیم.

 

عبدالامیر یاقوتی مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و امورمشتریان شرکت توانیر نیز با تقدیر از عملکرد شرکت توزیع برق شمال استان کرمان گفت : همراهی و مشارکت مشترکین در توسعه خدمات غیرحضوری موثر بوده است و اینکه در شمال استان کرمان بیش از ۹۸ درصد مشترکین خدمات را غیر حضوری دریافت میکنند نشان دهنده همکاری مردم با دولت و همچنین رضایت مشتریان از توسعه شبکه خدمات الکترونیک و غیرحضوری میباشد.

 

محمدرضا وحیدی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان برنامه و بودجه استان نیز با بیان اینکه در نظام اداری و اجرایی کشورها، سلامت اداری و رضایت ارباب رجوع از دستگاه ‌های دولتی یکی از معیارها و شاخص‌های اصلی تحول نظام اداری است ، اظهارداشت : انجام سریع امور مراجعان، نظم و انضباط در ارائه خدمات بهتر و استفاده از امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری یا توسعه خدمات الکترونیک موجب افزایش اثربخشی و کارایی نهادها و دستگاه‌ها خواهد شد.

 

شایان ذکراست که پیش از این با توجه به شرایط بیماری کرونا خدمات مشترکین توزیع برق شمال به صورت غیرحضوری و از طریق اپلیکیشن برق من ارائه میشود و در حال حاضر این میز خدمت در مدیریت توزیع برق کرمان به منظور دستیابی آسان و سریع مردم به خدمات مشترکین برق ، ارائه خدمات به موقع و موثر به مردم و همچنین تکریم ارباب رجوع افتتاح شده است.