به منظور کنترل پیک بار سال 1403 ؛

بالغ بر ۱۰۰۰ دستگاه کنتور هوشمند در برق بسطام نصب شد

مدیر امور برق بسطام با اعلام اینکه به منظور کنترل روند مصرف و عبور موفق از پیک بار سال جاری یک هزار و 172 دستگاه کنتور هوشمند برق طرح فهام در این امور مورد نصب و بهره برداری قرار گرفته است.

 

به گزارش پایگاه خبری برقآب، به نقل از شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان؛ سید حمیدرضا موسوی بیان کرد: به منظور جذب ۶۴۵ مشترک جدید در شهر بسطام در سال گذشته بالغ بر ۱۵ هزار متر شبکه فشارمتوسط و فشارضعیف هوایی و زمینی در شهر بسطام احداث شده است.

وی افزود: همچنین در راستای تقویت و بهسازی شبکه موجود افزون بر ۳۲ کیلومتر از شبکه های موجود تبدیل به کابل خودنگهدار شده و مورد اصلاح قرار گرفته اند.

موسوی با بیان اینکه به منظور تداوم خدمت رسانی ۲۸ دستگاه ایستگاه هوایی توزیع برق در منطقه بسطام نصب شده است افزود: در مجموع مقدار ظرفیت منصوبه ایستگاه های توزیع برق در شهر بسطام به عدد ۱۰۸ هزار و ۴۲۵ کیلوولت آمپر رسیده است.

وی اضافه کرد: احداث شبکه فشارمتوسط و فشارضعیف همراه با نصب یک دستگاه پست هوایی در روستای خیج، احداث شبکه جهت برق رسانی به پروژه مسکن ملی شهر مجن و بسطام، اصلاح بیش از ده هزار متر شبکه فشارضعیف روستای خیج در قالب طرح بهارستان، اصلاح شبکه فشارمتوسط و نصب تیر جاده آزادشهر (حدفاصل جاده روستای ابر تا سه راهی کلاته خیج) و نصب ۵۴۶ دستگاه کنتور طرح فهام از عمده ترین اقدامات شاخص صورت گرفته در عرصه خدمت رسانی بوده است.

مدیر برق بسطام خاطرنشان ساخت: جهت جذب اعتبار ۲۵۶ پروژه عمرانی برق رسانی در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۳۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت پذیرفته است.