مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب(آبفا) ایلام از ارائه خدمات غیرحضوری مرکز crm (سامانه ۱۲۲) به همه شهروندان در سراسر استان خبر داد.
به گزارش برقاب محمد محمدی روز سهشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:مشتریان آبفا مشترکان در هر جای استان میتوانند در تماس با شماره ۱۲۲ مرکز ارتباط با مشتریان شرکت، درخواستهای خود را در این سامانه ثبت و پیگیری کنند.وی اضافه کرد: پیشتر ارائه این خدمات تنها برای شهر ایلام صورت میگرفت که با ارتقای خطوط مخابراتی و نرمافزاری، این امکان برای سایر شهرستانهای استان نیز فراهم شده است.مدیرعامل شرکت آبفای ایلام تاکید کرد: در راستای افزایش کیفیت خدمات و مشتری مداری، این شرکت برنامههایی برای ارتقا و توسعه مرکز ارتباط با مشتریان (CRM) دارد که شامل توسعه نرمافزاری، استاندارد سازی و آموزش کارکنان به منظور پاسخگویی به همه نیازهای خدماتی و فوریتی از جمله اعلام حوادث و اتفاقها، درخواستهای مشترکان، شکایتها، انتقادها و پیشنهادها است.محمدی از شهروندان استان خواست با ارائه گزارش به موقع حوادث از طریق سامانه crm و تلفن ۱۲۲ با این شرکت برای ارائه خدمات پایدار همکاری داشته باشند.بیش از ۲۰۰ هزار مشترک زیرپوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام قرار دارند.
ارسال دیدگاه