اولویت پاسخگویی به خدمات الکترونیکی توزیع برق فارس
رئیس کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در اسفندماه سال 98، شرکت توزیع نیروی برق استان فارس تلاش کرده است تا با تقویت ساز و کار الکترونیکی فرآیندها در جهت ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان گامهای اساسی بردارد. ابراهیم ریحانی با […]
رئیس کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در اسفندماه سال 98، شرکت توزیع نیروی برق استان فارس تلاش کرده است تا با تقویت ساز و کار الکترونیکی فرآیندها در جهت ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان گامهای اساسی بردارد. ابراهیم ریحانی با بیان اینکه الکترونیکی کردن خدمات و فرایندهای این شرکت نقش مهمی در کاهش هزینهها، صرفه جویی در وقت و انرژی، کاهش ترددها و حفظ سلامت شهروندان و کارکنان ایفا کرده است، ادامه داد: شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، در سالهای اخیر به خصوص در ایام شیوع ویروس کرونا درزمینه گسترش ارائه خدمات الکترونیک اقدامات خوبی انجام داده که هم اکنون82 خدمت از سوی این شرکت به صورت الکترونیکی به تمامی مشترکین ارائه می گردد. ریحانی، با اثربخش خواندن ارائه خدمات غیرحضوری در جهت رفاه حال مردم و پیشگیری از ابتلای شهروندان به ویروس کرونا به واسطه کاهش ترددهای غیرضروری تصریح کرد: از آنجا که این شرکت به عنوان شرکت پیشرو در احصاء و پیاده سازی 82 خدمت الکترونیکی مورد نیاز صنعت برق (54 خدمت در حوزه غیر مشترکین و 28 خدمت در حوزه مشترکین) مطرح شده است، نرم افزاری منطبق با سیاست های شرکت توانیر و استانداردهای خدمات الکترونیکی و میزخدمت مصوب دولت تهیه گردیده و درحال حاضر 82 خدمت از طریق میز خدمت الکترونیکی موجود در وب سایت شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به آدرس www.farsedc.ir قابل ارائه به مردم شریف استان درحوزه فعالیت این شرکت می باشد. این مقام مسئول در ادامه سخنان خود از راه اندازی و استقرار میز خدمت در مدیریت های توزیع نیروی برق شهرستان های تابعه این شرکت خبر داد و بیان داشت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و صیانت از حقوق شهروندان علاوه بر میز خدمت الکترونیکی، میز خدمت حضوری نیز جهت راهنمائی و انجام امور اداری مراجعانی که ناگزیر به صورت حضوری مراجعه می نمایند، در ورودی ساختمان اداری مدیریت های توزیع نیروی برق شهرستان های تابعه این شرکت برپا گردیده است تا مشترکین و متقاضیان برای انجام امور مربوطه از این طریق اقدام نمایند و طرح فاصله گذاری اجتماعی نیز به درستی رعایت شود. رئیس کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم شرکت توزیع نیروی برق استان فارس افزود: درمیز خدمت حضوری علاوه بر
آموزش های میز خدمت الکترونیک، اطلاعات و راهنمایی لازم به مراجعین در ارتباط با امور مربوطه توضیح داده شده و تمام امور مربوط به درخواست های مشترکین و متقاضیان در نهایت سرعت و دقت صورت می پذیرد. وی ابراز امیدواری کرد با رعایت پروتکلهای بهداشتی و فاصله گذاریهای اجتماعی، بتوانیم از شیوع بیماری کرونا جلوگیری به عمل آورده و دست اندرکاران صنعت برق را در ارائه هر چه بهتر و گسترده تر خدمات به مشترکین استان یاری رسانیم.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0