انتخاب ایثارگر فداکار شرکت توزیع برق شیراز در سال ۹۹

ابراهیم زارع مویدی، یکی از پرسنل شرکت توزیع نیروی برق شیراز، به عنوان “ایثارگر و فداکار سال ۹۹ صنعت برق کشور انتخاب و از وی قدردانی شد. معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: آقای ابراهیم زارع مویدی در تابستان سال ۱۳۹۲ حین انجام وظیفه، دچار حادثه و به شدت مصدوم شد. علی […]

ابراهیم زارع مویدی، یکی از پرسنل شرکت توزیع نیروی برق شیراز، به عنوان “ایثارگر و فداکار سال ۹۹ صنعت برق کشور انتخاب و از وی قدردانی شد.
معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: آقای ابراهیم زارع مویدی در تابستان سال ۱۳۹۲ حین انجام وظیفه، دچار حادثه و به شدت مصدوم شد.
علی احمد زاده گفت: متاسفانه این نیروی خدوم شرکت توزیع نیروی برق شیراز، پس از مصدومیت، دست و پای سمت چپ خود را از دست داد و دچار معلولیت حرکتی شد و روند درمان او بیش از ۲ سال به طول انجامید.
احمد زاده گفت: آقای زارع مویدی، به عنوان “ایثارگر فداکار” سال ۹۹ صنعت برق کشور انتخاب شد و با اهدای لوحی که به امضای مهندس محمدحسن متولی زاده، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توانیر و مهندس غلامعلی رخشانی مهر، معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر رسیده، از وی قدردانی و تجلیل شد.
در لوح اعطایی شرکت توانیر خطاب به آقای ابراهیم زارع مویدی آمده است؛
“با سلام
بدینوسیله از تلاش های صادقانه جنابعالی به عنوان ایثارگر و فداکار سال ۱۳۹۹ صنعت برق کشور در پیشبرد اهداف شرکت توزیع نیروی برق شهرستان شیراز را ارج نهاده، سلامتی، حضور پور شور و مستعد و استمرار همکاری شما را آرزومندیم.
امیدوارم با استعانت از درگاه خداوند متعال، همواره شاهد رشد و شکوفایی همکاران ایثارگر، متعهد و تلاشگر در تمامی عرصه های این مرز و بوم پر گوهر باشیم.”
بر اساس این گزارش به دلیل شیوع کرونا این مراسم با حضور حداقلی مدیران و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار شده است.