افزایش ۲۳۴ درصدی تماس ها با مرکز ارتباط با مشتریان آبفا استان زنجان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: تعداد تماس های تلفنی با مرکز ارتباط با مشتریان این شرکت پس از یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری وروستایی با افزایش ۲۳۴ درصدی از ۱۶۷ هزار تماس به بیش از ۵۵۰ هزار تماس افزایش یافته است. «علیرضا جزء قاسمی» اظهار کرد: در نیمه ابتدایی […]

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: تعداد تماس های تلفنی با مرکز ارتباط با مشتریان این شرکت پس از یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری وروستایی با افزایش ۲۳۴ درصدی از ۱۶۷ هزار تماس به بیش از ۵۵۰ هزار تماس افزایش یافته است.

«علیرضا جزء قاسمی» اظهار کرد: در نیمه ابتدایی امسال بیش از ۱۳۰ هزار تماس توسط کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان زنجان پاسخگویی شده است.

وی افزود: بیشترین علت تماس با شماره سه رقمی ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به ترتیب افت فشار آب، قطعی و پاسخگویی توسط سامانه و اعلام شکستگی و پیگیری بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: پرداخت قبوض و خدمات، خرید انشعاب، خدمات فاضلاب، سایر تماس ها و اخذ مشاوره، کیفیت آب، درخواست های مشترکین و درخواست های صوتی از دیگر دلایل تماس مشترکین با مرکز ارتباط با مشتریان بوده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: بیشترین تعداد تماس های ورودی و اعلام حوادث آب در استان زنجان از سوی مشترکین در بازه زمانی ۹ صبح لغایت ۱۳ ظهر بوده است.