افتتاح و کلنگ زنی پروژه های توزیع برق ملکشاهی

به گزارش برقاب،در نهمین روز از دهه مبارک فجر؛ پروژه های توزیع برق در شهرستان ملکشاهی با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال کلنگ زنی و افتتاح شد. در نهمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور دکتر عباسی معاون اقتصادی استاندار ایلام، ۵ محور پروژه برق رسانی در شهرستان ملکشاهی با اعتباری نزدیک […]

به گزارش برقاب،در نهمین روز از دهه مبارک فجر؛ پروژه های توزیع برق در شهرستان ملکشاهی با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال کلنگ زنی و افتتاح شد.
در نهمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور دکتر عباسی معاون اقتصادی استاندار ایلام، ۵ محور پروژه برق رسانی در شهرستان ملکشاهی با اعتباری نزدیک به ۱۶۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنک زنی شد.
مدیر توزیع نیروی برق شهرستان ملکشاهی در آیین پروزه برق رسانی به روستای وری کلک کلوند گفت: پروژه های صنعت برق استان ایلام در شهرستان ملکشاهی با حجم فیزیکی ۷/۶ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۷/۲ کلیومتر شبکه فشار ضعیف و ۱۱ دستگاه پست هوایی عملیات اجرایی آن آغاز و یا به بهره برداری رسیدند.
رضا پیکری افزود: برای افتتاح و کلنگ زنی ۱۶ میلیارد تومان هزینه شده است.
وی تصریح گرد: از این تعداد ، ۴ طرح برق رسانی، توسعه و اصلاح شبکه برق، اصلاح فیدر فشار متوسط و اتصال نیروگاه خورشیدی طرح حمایتی متصل به شبکه با اعتبار ۱۳۴هزار میلیون ریال افتتاح و یک پروژه برق رسانی به روستای تازه تاسیس نرگسه نیز با اعتبار ۲۶ هزار میلیون ریال کلنگ زنی شد.