افتتاح و کلنگ زنی ۱۰۸ پروژه توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با ایام گرامیداشت چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی، 108 پروژه با اعتباری بالغ بر 212 میلیارد تومان در سطح این استان بهره برداری و کلنگ زنی می شود.

به گزارش برقاب: افتتاح و کلنگ زنی ۱۰۸ پروژه توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد . “محمد مرادی” اظهار داشت: این تعداد پروژه در بخش‌های برق‌رسانی به روستاهای فاقد برق، توسعه و احداث شبکه روشنایی معابر، توسعه شبکه روستایی و شهری، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق روستایی و شهری، برق رسانی به پروژه مسکن ملی و احداث خطوط فشار متوسط انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: ۳۴۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف، ۱۲۰ دستگاه ترانسفورماتور، ۴۷۱۱ اصله پایه فشار متوسط و فشار ضعیف از جمله حجم عملیاتی پروژه های قابل بهره برداری در دهه فجر است.
وی با اشاره به پروژه های شاخص شرکت افزود: احداث و تعویض بیش از ۴۵۰ کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، برق رسانی به روستاهای حیدری آجم کهگیلویه و گر سواره چرام و احداث خط دو مداره قلعه رئیسی-دیشموک (فاز اول) از جمله پروژه‌های مهم این شرکت است که همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی مورد بهره برداری قرار می گیرند.
مرادی اظهار داشت: علاوه بر پروژه های زیرساختی و در دست اجرای صنعت برق در زمینه های توسعه و بهینه سازی شبکه در سطح استان که به صورت منظم دنبال می شوند، همزمان با دهه فجر ۹ پروژه در بخش های اصلاح، توسعه شبکه و احداث خطوط فشار متوسط در سطح استان با اعتباری بالغ بر ۲۹ میلیارد تومان آغاز می شود.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد، در چهل و پنجمین سالگرد فجر انقلاب اسلامی خدمت رسانی شبانه روزی صنعت برق کهگیلویه و بویراحمد در ۱۸ شهر و ۱۸۰۴ روستای استان برای تامین برق پایدار و مطلوب بیش از  ۳۰۰ هزار مشترک این استان ادامه دارد.