افتتاح مرکز ملی ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور
مرکز ملی ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور (CRM)، توسط حمیدرضا جانباز، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و با حضور معاونین شرکت مهندسی به صورت رسمی افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، مرکز “CRM”به منظور تمرکز در پاسخگویی به حوادث و جمعبندی نظرات و پیشنهادات […]
مرکز ملی ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور (CRM)، توسط حمیدرضا جانباز، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و با حضور معاونین شرکت مهندسی به صورت رسمی افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، مرکز “CRM”به منظور تمرکز در پاسخگویی به حوادث و جمعبندی نظرات و پیشنهادات و ایجاد دریچهای برای ارتباط با مشترکین به صورت متمرکز افتتاح شد.
این مرکز با حمایت و کوششهای علی سیدزاده مدیرکل روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ایجاد و توسط مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با حضور حمیدرضا کشفی معاون راهبری و نظارت بر بهرهبرداری و شاهین پاکروح معاون مهندسی و توسعه این شرکت افتتاح شد.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0