افتتاح مجتمع آبرسانی ۵ روستایی “شیان” در شهرستان اسلام آبادغرب

 به گزارش برقاب : افتتاح مجتمع آبرسانی ۵ روستایی “شیان” در شهرستان اسلام آبادغرب در چند روز آتی افتتاح می شود .رضا داودی  در ارتباط با افتتاح مجتمع آبرسانی ۵ روستایی “شیان” بیان کرد: با توجه به تنش آبی مجتمع ۵ روستایی شیان در تابستان گذشته به دلیل کاهش شدید دبی چاه، در اقدامی جهادی […]

 به گزارش برقاب : افتتاح مجتمع آبرسانی ۵ روستایی “شیان” در شهرستان اسلام آبادغرب در چند روز آتی افتتاح می شود .رضا داودی  در ارتباط با افتتاح مجتمع آبرسانی ۵ روستایی “شیان” بیان کرد: با توجه به تنش آبی مجتمع ۵ روستایی شیان در تابستان گذشته به دلیل کاهش شدید دبی چاه، در اقدامی جهادی بلافاصله حفر چاه جدید در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در کمترین زمان ممکن، چاه جدید حفر و اقدامات لازم در خصوص تجهیز و برق رسانی، اجرای خط پمپاژ و ساخت موتورخانه انجام شد.

داودی عنوان کرد: اقدامات انجام شده در این پروژه شامل حفر یک حلقه چاه عمیق با دبی ۱۳ لیتر بر ثانیه، اجرای خط پمپاژ بطول یک کیلومتر، ساخت موتورخانه به مساحت ۲۸ مترمربع و تجهیز و برق رسانی یک ایستگاه پمپاژ است که با انجام آن ها، مشکل آبرسانی مجتمع بطور کامل مرتفع شد.

مدیر عامل شرکت آبفا استان کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: این مجتمع ۱۰۰۰ خانوار را با جمعیتی در حدود ۴۵۰۰ نفر تحت پوشش قرار می دهد. برای تکمیل این پروژه بیش از ۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است که با تکمیل ساختمان موتورخانه طی چند روز آینده افتتاح خواهد شد.