اصفهان شبکه های پایدار و مطمئن دارد.

شاید در خبرها شنیده باشید که وزش بادهای شدید به اشجار و اتومبیل ها و شبکه های برق در مناطق مختلفی از کشور آسیب زیادی وارد کرده است هر ساله با شروع فصل بهار وزش باد های شدید شروع می شود و این شرایط تا خیلی شدید با سرعت متوسط بین ۸۰ تا ۱۱۰ کیلومتر […]

شاید در خبرها شنیده باشید که وزش بادهای شدید به اشجار و اتومبیل ها و شبکه های برق در مناطق مختلفی از کشور آسیب زیادی وارد کرده است هر ساله با شروع فصل بهار وزش باد های شدید شروع می شود و این شرایط تا خیلی شدید با سرعت متوسط بین ۸۰ تا ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت و وزش باد لحظه‌ای شدید موقت با سرعت بیش از ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت به‌صورت نقطه‌ای و محلی در برخی از مناطق اتفاق می افتد.

در سال جاری نیز در اولین روزها ی بهاری شاهد وزش باد بودیم اما میزان وزش باد در ۷ فروردین به صورت خیلی شدید در شهر اصفهان اتفاق افتاد به طوری که  هواشناسی توصیه هایی را برای مردم داشت از جمله محکم کردن سازه‌های موقت و تابلوهای تبلیغاتی، احتیاط در عبور از مجاورت ساختمان‌های نیمه کاره، اتخاذ تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارات ناشی از وزش باد شدید، لغو فعالیت‌های کوهنوردی و انجام اقدامات مقتضی برای حفاظت از تاسیسات .

به طور قطع یکی از مهمترین تاسیسات در این مواقع تاسیسات و شبکه های برق می باشد که گاهی به علت زیرساختهای غیر پایدار موجب خاموشی و قطعی برق خواهد شد .

از آنجا که میزان وزش باد در فروردین ماه بسیار شدید شد باب گفتگو را با مهندس حمید رضا آقایی معاونت بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق شهرستان اصفهان باز نمودیم.تا از کم وکیف شبکه های برق جویاشویم .

وی در پاسخ به سوال کارشناس خبر شرکت مبنی بر اینکه آیا مردم در این دو روز با خاموشیهای برق روبرو شده اند گفت :به حمد ا…. شبکه های برق در این روزها که با بادشدید روبرو بودیم مشکلی را برای همشهریان عزیز اصفهانی ایجاد نکرد

وی گفت :برای اینکه فرایندی اثر گذار شکل بگیرد عوامل زیادی باید دست به دست هم دهد تا این مهم ایجاد گردد و آنچه که این همسبتگی را ایجاد می کند مدیریت مجموعه می باشد تا تمام تلاش های مجموعه به رضایتمندی مردم منجرشود

وی در ادامه افزود :مدیریت اثربخش منابع مادی و معنوی، نیروی انسانی کارا و متعهد ، توجه به اصولی چون برنامه‌ریزی، سازماندهی، توجه ویژه به منابع و امکانات، هدایت و کنترل و نظارت بر اساس هدف‌های از پیش تعیین شده مسیر خدمت رسانی به مردم را تسهیل می نماید.

مهندس آقایی خاطر نشان کرد :استفاده از فن آوری های جدید ،اتوماسیون شبکه ،کنترل از راه دور ،تعمیرات و آموزش کامل مشاورین، مجریان و پیمانکاران نیز باعث شد تا بر اساس استراتژی و نقشه راه بتوانیم  شبکه ای پایدار را در اختیار مردم قرار دهیم .

وی اظهار داشت : تمام اعضای سازمان مثل حلقه های یک زنجیرهستند اگر حلقه زنجیری مفقود شود شالوده و بنیان زنجیره از هم می پاشد و در این موفقیت ها حضور همکاران پرتلاش پررنگ بوده است .