صنعت آب و برق در سالی که گذشت-

اصفهان در مسیر هوشمند سازی صنعت برق

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان از هزینه کِرد بالغ بر یازده هزار میلیارد ریال در سال 1402 برای ارتقای خدمات برق و افزایش رضایتمندی مشتریان در این استان خبر داد.

به گزارش برقاب، پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، حمید علاقمندان با بیان اینکه یک هزار و صدو بیست و سه میلیارد تومان برای ارتقای خدمات برق در استان اصفهان هزینه شده است، گفت: بالغ بر یازده هزار میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ برای ارتقای خدمات برق و افزایش رضایتمندی مشتریان در این استان هزینه شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان در همین خصوص اظهار کرد: این اعتبارات در بخش های مختلف از جمله تبدیل سیم به کابل، تعهدات و ظرفیت سازی، توسعه و نگهداری شبکه های برق روستایی، تعویض لوازم اندازه گیری، نصب کلیدهای قطع کننده، تعمیرات روشنایی، سرویس پست ها و تعمیرات شبکه و همچنین پروژه های برق رسانی به متقاضیان جدید هزینه شده است.
وی با اشاره به جزئیات این هزینه کِردها، گفت: ۳ هزار و ۲۷۰  میلیارد ریال برای تبدیل ۹۶۸ کیلومتر شبکه سیم به کابل، ۱۳۱۳ میلیارد ریال برای انجام ۲۱۷ پروژه در راستای تعهدات و ظرفیت سازی، ۶۴۸ میلیارد ریال برای توسعه و نگهداری شبکه های برق روستایی در قالب طرح بهارستان در ۱۵۱ روستا، ۱۳۷۴ میلیارد ریال برای تعویض لوازم اندازه گیری و اجرای پروژه رویت پذیری و کنترل پذیری، ۲۸۸ میلیارد ریال برای نصب کلیدهای قطع کننده و ایجاد قابلیت مانور، ۷۴۹ میلیارد ریال برای تعمیرات روشنایی، ۱۳۲۲ میلیارد ریال برای سرویس پست ها و تعمیرات شبکه و ۲۲۷۰ میلیارد ریال برای پروژه های برق رسانی به متقاضیان جدید هزینه شده است.
علاقمندان با بیان اینکه این اقدامات در راستای افزایش پایداری شبکه برق، کاهش خاموشی ها و ارائه خدمات بهتر به مشترکین انجام شده است، خاطرنشان کرد: رضایتمندی مشتریان برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و تلاش می کنیم با ارائه خدمات با کیفیت و مطمئن، این مهم را تحقق بخشیم.
وی در ادامه به برخی از دستاوردهای شرکت توزیع برق استان اصفهان در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: نصب و تعویض بیش از ۴۰ هزار کنتور هوشمند،  تبدیل ۹۶۸ کیلومتر شبکه فشار ضعیف به کابل، برق رسانی به بالغ بر ۳۸ هزار مشترک جدید و حفظ و پایداری شبکه های برق و کاهش خاموشی ها، از جمله این دستاوردها بوده است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان از برنامه های این شرکت برای سال ۱۴۰۳ با بودجه ای بالغ بر ۲۳۰۰ میلیارد تومان خبر داد.
حمید علاقمندان در این خصوص اظهار کرد: در سال آینده تمرکز ما بر روی افزایش پایداری شبکه، کاهش خاموشی ها و ارائه خدمات بهتر به مشتریان خواهد بود
علاقمندان در پایان از تلاش و همت همه کارکنان شرکت توزیع برق استان اصفهان در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم قدردانی کرد.