استان زنجان در میان برگزیدگان سومین جشنواره نیرو و رسانه

برترین‌های سومین جشنواره نیرو و رسانه (نور) در مراسمی با حضور وزیر نیرو معرفی و تقدیر شدند. به‌گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای زنجان ، در آئین پایانی این جشنواره از میان برترین‌ها، پریسا یوسفی در بخش یادداشت و احسان تقی بیگلو در بخش عکس  از استان زنجان به عنوان نفرات برتر برگزیده  شدند […]

برترین‌های سومین جشنواره نیرو و رسانه (نور) در مراسمی با حضور وزیر نیرو معرفی و تقدیر شدند.
به‌گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای زنجان ، در آئین پایانی این جشنواره از میان برترین‌ها، پریسا یوسفی در بخش یادداشت و احسان تقی بیگلو در بخش عکس  از استان زنجان به عنوان نفرات برتر برگزیده  شدند .
وزیر نیرو در این آئین از برگزیدگان استانی نیز به صورت ویدئوکنفرانسی تقدیر کرد.
مهندس خلجی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای زنجان طی پیامی ضمن تبریک روز ارتباطات از حضور این عزیزان در کنار صنعت آب و برق قدردانی کرد و گفت: از رسانه ها می‌خواهیم مانند همیشه برای ساخت و ترویج فرهنگ مصرف بهینه   در کنار این صنعت باشند که حقیقتا عنصر مهم و موثری می‌باشند.
گفتنی است در این جشنواره  ۵۹۶ اثر در قالب گزارش، تیتر و خبر، مصاحبه، مقاله و سرمقاله و یادداشت، کاریکاتور و طنز مکتوب و رادیویی، عکس و اینفوگرافی و موشن گرافی که به دبیرخانه جشنواره رسیده بود  در دو مرحله مورد ارزیابی قرار گرفت.
در مرحله نخست داوری، ۵۷۲ اثر و در مرحله دوم ۳۲۰ اثر از سوی هیئت داوران شایسته ارزیابی تشخیص داده شده‌ که از این میان ۵۷ اثر از ۱۳ استان حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.