از دختران شاغل در شرکت آب منطقه ای استان ایلام تقدیر گردید

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان ایلام؛ دکتر صادق علیمرادی با تبریک ایام مبارک دهه کرامت ، ولادت حضرت معصومه (س)و روز دختر و میلاد مسعود ثامن الححج (ع) به فضائل و ارزش های حضرت معصومه (س) پرداخت و ضمن تاکید بر الگوسازی از شخصیت والای آن حضرت افزود: امید است بانوان و دختران ما با الگو پذیری از سیره زندگی بزرگوارانی نظیر حضرت فاطمه معصومه(س) مسیر کمال را در پیش گرفته و موجبات عزتمندی جامعه ایران اسلامی شوند.

از دختران شاغل در شرکت آب منطقه ای استان ایلام تقدیر گردید

به گزارش برقاب، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان ایلام اظهار داشت : بانوان شاغل علاوه بر انجام امورات منزل و پرورش و تربیت فرزندان مسئولیت های اداری را هم دارا هستند، این نشان از  توانمندی  بالای شماست و قابل تقدیر است.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام زنگنه مشاور امور فرهنگی شرکت نیز ضمن تبریک این ایام مبارک گفت :پایبندی به فضائل اخلاقی و منش اسلامی بانوان شرکت آب منطقه ای مثال زدنی است.

وی با اشاره به حدیث پیامبر اکرم (ص) که فرمودند: « هر کس از سه دختر سرپرستى کند سه باغ از باغ‏ هاى بهشتى به او داده مى‏ شود که هر باغى، از دنیا و آنچه در دنیاست بزرگتر است » بنابراین دختران مایه نعمت و برکت در زندگی و آخرت هستند .

مشاور امور فرهنگی ضمن بر شمردن کرامات و حسنات حضرت معصومه (س) افزود : لقب معصومه ( س)  را حضرت امام رضا (ع) به خاطر معصومیت ،پاکی و مقام علمی ایشان اعطاء فرمودند و نامگذاری  سالروز ولادت حضرت معصومه (س) کریمه اهل البیت علیهم السلام به عنوان روز دختر اقدامی ارزشمند جهت ارزش نهادن بیشتربه دختران می باشد.

در پایان این مراسم از دختران شاغل در شرکت با اهدای لوح و هدایایی، تقدیر گردید.