ارتباط مدیرشرکت توزیع برق بوشهر با مشترکین
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از طریق سامانه تلفنی سامد به صورت مستقیم با شماری از مشترکان محترم این شرکت گفت و گو کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، مهندس مذکوری در این گفت و گوی تلفنی صمیمانه با چند تن از مشترکان نسبت […]
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، مهندس مذکوری در این گفت و گوی تلفنی صمیمانه با چند تن از مشترکان نسبت به پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات آنها در حوزه صنعت برق اقدام کرد.
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: سامانه سامد یک ظرفیت بسیار ارزشمند برای ارتباط مستقیم و بدون واسطه مشترکان برق با مدیران شرکت و حل سریع مسائل و مشکلات آنها است.
مذکوری افزود: در روزهایی که شیوع کرونا باعث کاهش مراجعه حضوری مشترکان شده است، سامانه سامد فرصت مناسبی فراهم آورده تا مردم بتوانند بدون حضور در مراکز پر رفت و آمد پیگیر درخواستهای خود باشند. وی در سامانه سامد به حل مشکلاتی نظیر در خواست انشعاب ، روشنایی معابر ، مسائل واحد های صنعتی ، سامانه پاسخگویی ۱۲۱ ، رعایت الگوی مصرف برق در زمان پیک بار ، جابجایی شبکه ، برقرسانی به منازل مسکونی پرداختند .
وی در بخش دیگری از صحبتهای خود اظهار کرد: در این روزها با افزایش میزان رطوبت و دمای هوا شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر بیش از هر زمان دیگری از مشترکان فهیم خود درخواست رعایت الگوی مصرف بهینه برق دارد.
مذکوری گفت: سرویس منظم کولرها، تنظیم دمای کولر بر روی24 درجه، استفاده از ظرفیت نور خورشید برای روشنایی خانه از جمله مواردی است که به کاهش مصرف برق کمک تاثیرگذاری میکند.
وی افزود: عدم استفاده از وسایل برقی غیر ضرور مانند اتو، جارو برقی و ماشین لباسشویی در ساعتهای پیک (از ساعت ۱۲ الی ۱۷ ) از جمله موارد مهم کمک به مصرف بهینه برق است
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0