ارائه غیرحضوری خدمات جامع شرکت آب و فاضلاب مشهد
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب مشهد از پیاده سازی سامانه “ستاب ” ( سامانه تلفنی آب ) به منظور ارتقاء و پیشبرد خدمات رسانی دولت الکترونیک و ارائه کلیه خدمات شرکت آب و فاضلاب مشهد به شکل غیر حضوری و از طریق تماس با درگاه واحد ۱۲۲ خبر داد . به گزارش دفتر روابط عمومی و […]
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب مشهد از پیاده سازی سامانه “ستاب ” ( سامانه تلفنی آب ) به منظور ارتقاء و پیشبرد خدمات رسانی دولت الکترونیک و ارائه کلیه خدمات شرکت آب و فاضلاب مشهد به شکل غیر حضوری و از طریق تماس با درگاه واحد ۱۲۲ خبر داد . به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی مهندس حسین اسماعیلیان با اعلام این مطلب اظهار کرد: با پیاده سازی این سامانه که بر بستر سیستم های اطلاعات مکانی و یکپارچه سازی بانک های اطلاعاتی شرکت امکان ثبت درخواست های تمامی خدمات مشترکین و پیگیری خدمات را به صورت خودکار و بدون نیاز به پاسخگویی اپراتور در کوتاه ترین زمان و با بیشترین سرعت عمل مقدور می سازد ؛ کلیه درخواست های مردمی در تمامی محدوده های خدماتی تحت پوشش شرکت آبفا مشهد اعم از اطلاع از وضعیت قطع موقتی برنامه ریزی شده ناشی از اجرای پروژه های اصلاح و توسعه شبکه، حوادث انشعاب و شبکه های آب و فاضلاب، واگذاری انشعاب آب و فاضلاب و خدمات پس از فروش و شکایات و پیشنهادات به صورت غیرحضوری و از طریق تماس با شماره تلفن ۱۲۲ قابل پاسخگویی و پیگیری می باشد. مدیرعامل آبفا مشهد در این باره افزود: همزمان با استقرار و راه اندازی سامانه ” ستاب ” با جانمایی ۳ کلید در این سامانه در موضوعات قطع آب وحوادث آب و فاضلاب ، خدمات فروش و پس از فروش مشترکین و شکایات و پیشنهادات و پیگیری پاسخگوی تلفنی شهروندان بصورت هوشمند خواهد بود .
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0