احمد کردستانی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد شد

حمد کردستانی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد شد

امروز ۲۲ اردیبهشت‌ماه مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد در محل سالن شهید عباسپور این شرکت برگزار و احمد کردستانی به‌عنوان‌ مدیرعامل جدید منصوب شد.

به گزارش برقاب، روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، امروز ۲۲ اردیبهشت‌ماه مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل جدید شرکت برق منطقه‌ای یزد با حضور محمدجواد ابوالحسینی معاون امور عمرانی استانداری یزد، محمد اله‌داد معاون امور انتقال و تجارت خارجی شرکت توانیر، ابوالفضل اسدی مدیرعامل سابق شرکت برق منطقه‌ای یزد، سردار حسین زارع‌کمالی فرمانده سپاه الغدیر یزد و ارتباط ویدئوکنفرانسی مصطفی رجبی‌مشهدی مدیرعامل شرکت توانیر در محل سالن شهید عباسپور این شرکت برگزار و احمد کردستانی به‌عنوان‌ مدیرعامل جدید شرکت برق منطقه‌ای یزد منصوب شد.
مصطفی رجبی‌مشهدی مدیرعامل توانیر در ارتباط ویدئوکنفرانسی در این مراسم، ابوالفضل اسدی مدیرعامل سابق شرکت برق منطقه‌ای یزد را فردی باهوش، جهادی و پرتلاش دانست و گفت: یزد یک استان صنعتی با سهم برق مصرفی بالا و برخوردار از مردم مؤمن است که بهره‌وری را در بخش خانگی رقم‌زده‌اند.
رجبی مشهدی به جلب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در صنعت برق یزد و استمرار پایداری شبکه تأکید کرد.

**** پویش با انرژی راه‌اندازی شد
معاون انتقال و تجارت خارجی شرکت توانیر استراتژی سه سال اخیر توانیر را توسعه زیرساخت‌های تولید و توزیع برق بیان و با اشاره به شعار سالِ «جهش تولید با مشارکت مردم» عنوان کرد: پویش با انرژی راه‌اندازی شده و با جدیت در حال اجرا است که سهم مردم در پویایی چرخ اقتصاد را تحقق می‌بخشد و جوایز خوبی در نظر گرفته شده که امیدواریم یزد با پیشینه بهره‌وری، در این پویش موفق عمل کند.
اله‌داد با اشاره به اینکه ابوالفضل اسدی مدیرعامل سابق شرکت برق منطقه‌ای یزد در سِمت معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی توانیر ادامه خدمت می‌دهد، گفت: با تلاش مدیران و کارکنان متخصص یزدی، صنعت برق یزد در تلفات کمتر از ۱ درصد، انرژی سبز و خورشیدی و بهره‌وری بالا شاخص برتر را در کشور دارد.
**** اثر عملکردی صنعت برق در اقصی نقاط کشور روشنی‌بخش خانه‌ها است
در ادامه احمد کردستانی مدیرعامل جدید شرکت برق منطقه‌ای یزد عنوان کرد: اثرات عملکردی در صنعت برق، در اقصی نقاط کشور روشنی‌بخش خانه‌ها است و این مهم را مدیون زحمات پیشکسوتان و مدیران صنعت برق هستیم.
کردستانی بهبود مستمر و تحول را عامل پویایی و پیشرفت هر سیستمی دانست و تصریح کرد: بهبود مستمر و تحول را همچنان، بلکه با شتاب بیشتر دنبال خواهیم کرد.
وی کارکنان را با تمام گونه‌های قراردادی این شرکت بزرگترین سرمایه دانست و با تأکید بر رضایت مردم و کارکنان در خصوص برنامه‌های پیش روی شرکت با اولویت مدیریت پیک‌بار، ابراز داشت: نگاه تحول‌گرا و تحقق شعار سال در سرلوحه کار است. همچنین خود را موظف به رسیدگی به شبکه‌های برق مناطق کمتر برخوردار می‌دانیم.

*** توجه ویژه سند تحولی یزد نوین به صنعت برق و انرژی خورشیدی
محمدجواد ابوالحسینی معاون امور عمرانی استانداری یزد در این مراسم صنعت برق یزد را صنعتی با نیروی انسانی نخبه دانست و گفت: استان یزد در صنعت برق کشور در توسعه شبکه‌های برق و پایایی آنها زبانزد است و فرایند رو به رشد داشته است.
وی با اظهار به اینکه برای افزایش تولید برق در حال توسعه نیروگاه‌های حرارتی در استان هستیم، گفت: در تولید برق خورشیدی در سطح ملی نیاز به توسعه بیشتر داریم و در سطح استان هم هنوز به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم.
ابوالحسینی با اشاره‌ به سند تحولی یزد نوین، عنوان کرد: توسعه بدون برق ممکن نیست و در این سند به موضوع صنعت برق و انرژی خورشیدی به‌طور ویژه توجه شده است.
** کارکنان شرکت، محور اصلی هستند
ابوالفضل اسدی مدیرعامل سابق شرکت برق منطقه‌ای یزد در این مراسم با بیان اینکه استراتژی و مساله محوری و پیمایش و حل چالش‌ها اولویت مدیریت اینجانب در شرکت برق منطقه‌ای یزد بود، گفت: شرکت برق منطقه‌ای یزد ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی را در ۵ مناقصه کشوری به خود اختصاص داد و این نشان دهنده توانایی این شرکت بود.
وی گفت: کارکنان شرکت محور اصلی هستند چراکه معتقد هستم کارکنان پویا، سازمان پویا را ایجاد می‌کنند بر همین اساس جانشین پروری، و گردش شغلی برگزاری مسابقات هنری و ورزشی و مشارکت کارکنان در جشنواره نورا را اجرایی کردیم.