آیین غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گرگان

آیین غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گرگان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد آیین غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گرگان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مدیر عامل و کارکنان شرکت آب منطقه ای گلستان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، در […]

آیین غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گرگان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد

آیین غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گرگان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مدیر عامل و کارکنان شرکت آب منطقه ای گلستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، در اولین روز از هفته دفاع مقدس، همزبان با سراسر کشور و با هدف تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس مراسم غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای گرگان با حضور مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان و همکاران این شرکت برگزار شد.
سید محسن حسینی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان در این مراسم گفت: تجلیل از مقام شهدا، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که با جانفشانی مانع از تصرف خاک کشور عزیزمان به دست بیگانگان شدند و از اسلام دفاع کردند ، از کوچک‌ترین وظایف ماست.

گفتنی است مدیر عامل و همکاران شرکت آب منطقه ای گلستان، در این آئین با ادای احترام به مقام شامخ شهدا با آرمان‌های این دلاورمردان تجدید میثاق و بر ادامه راه آن‌ها تاکید کردند.