آغاز پخش ویژه برنامه تجلیل از بانوان برگزیده مدیریت مصرف از شبکه یزد
مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از پخش ویژه برنامه تلویزیونی تجلیل از بانوان برگزیده در مدیریت مصرف در شبکه استانی خبر داد. به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، علیرضا باقری با اشاره به آغاز پخش ویژه برنامه تلویزیونی تجلیل از بانوان برگزیده در مدیریت مصرف از هفته […]
مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از پخش ویژه برنامه تلویزیونی تجلیل از بانوان برگزیده در مدیریت مصرف در شبکه استانی خبر داد.
به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، علیرضا باقری با اشاره به آغاز پخش ویژه برنامه تلویزیونی تجلیل از بانوان برگزیده در مدیریت مصرف از هفته دوم مردادماه ، افزود: این برنامه که در 13 قسمت برای پخش در شبکه استانی آماده شده با محتوی شاد به فرهنگ سازی مدیریت مصرف می پردازد.
وی اضافه کرد : گفتگوی مدیرعامل ، بخش مصاحبه مدیران شهرستان، گزارش مردمی از سطح شهر ، موشن گرافی فرهنگ سازی ، بخش طنز ، مسابقه و قرعه کشی از آیتم های این برنامه است.
باقری متذکر شد : این برنامه قرار است تا پیش از ایام محرم ، شب های یکشنبه ، سه شنبه و پنجشنبه از شبکه استانی به روی آنتن برود.
مهندس محمدمیرشمس ، مدیر دفتر مدیریت مصرف برق نیز در سخنانی یادآور شد : 500 مشترک خوش حساب و 500 مشترک رعایت کننده الگوی مصرف کل استان در دو مرحله خرداد- تیر و مرداد- شهریور از پاداش بهره مند می شوند.
او اظهار کرد : مشترکین برق شهرستان های یزد ، زارچ و شاهدیه ، اشکذر، میبد و اردکان اگر در ماه های خرداد و شهریور از میزان مصرف 300 کیلووات و در ماه های تیر و مرداد از میزان مصرف 400 کیلووات تجاوز نکنند ، در قرعه کشی شرکت می کنند.
میرشمس با اشاره به اینکه رعایت الگوی مصرف در دیگر ماه ها 200 کیلووات است ، خاطرنشان کرد : فقط مشترکین شهرستان بافق میزان مصرف ماه خرداد آن ها اکر از 400 کیلووات تجاوز نکنند در قرعه کشی حضور دارند اما مابقی شهرها رقم 300 کیلووات خواهد بود.
مدیردفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان یزد آموزش مفاهیم مدیریت مصرف ، برگزاری مسابقه به صورت زیرنویس در حین پخش برنامه ، رعایت عدالت در برخورداری مشترکین همه شهرستان ها از جوایز از جمله بخش های این برنامه های تلویزیونی است.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0