آبرسانی به روستای قیز قلعه ساوه

پس از یکپارچگی شرکت های آب و فاضلاب و اختصاص اعتبار مجدد به پروژه آبرسانی به روستای قیز قلعه ، مشکل آب این روستا پس از ۷ سال برطرف شد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی ، مهندس سعید طاعتی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان ساوه در این رابطه اظهار […]

پس از یکپارچگی شرکت های آب و فاضلاب و اختصاص اعتبار مجدد به پروژه آبرسانی به روستای قیز قلعه ، مشکل آب این روستا پس از ۷ سال برطرف شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی ، مهندس سعید طاعتی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان ساوه در این رابطه اظهار داشت : این پروژه آبرسانی از سال ۱۳۹۳  با انجام عملیات عمرانی ساخت مخزن ۵۰ متر مکعبی فلزی واجرای ۹۵۰ متر شبکه توزیع آب ،از محل اعتبارات جاری و روستاهای فاقد دهیاری شروع شده بود که به علت کافی نبودن اعتبارات تا کنون به پایان نرسیده بود و آبرسانی به این روستا بوسیله تانکر سیار ادامه داشت.

وی افزود : پس از یکپارچه سازی  شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی و اختصاص اعتبار مجدد ، خوشبختانه مابقی این پروژه ، شامل اجرای خط انتقال از چاه روستای آسیابک بند به مخزن روستای قیزقلعه به طول حدود ۴.۵ کیلومتر  با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال به اتمام رسید و مردم این روستا از اردیبهشت ماه سال جاری از آب شرب سالم و پایدار بهره مند شدند.