مانور سراسری اصلاح ولتاژ شبکه توزیع نیروی برق در استان بوشهر برگزار شد.

مانور سراسری اصلاح ولتاژ شبکه توزیع نیروی برق با حضور اکیپ‌های امانی مدیریت های برق در نواحی ۱۳ گانه استان بوشهر، همزمان با کل کشور برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، صادق زنده‌بودی سرپرست این شرکت در تشریح روند اجرای این مانور اظهار داشت: حجم عملیات اجرایی و برنامه‌ریزی‌شده […]

مانور سراسری اصلاح ولتاژ شبکه توزیع نیروی برق با حضور اکیپ‌های امانی مدیریت های برق در نواحی ۱۳ گانه استان بوشهر، همزمان با کل کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، صادق زنده‌بودی سرپرست این شرکت در تشریح روند اجرای این مانور اظهار داشت: حجم عملیات اجرایی و برنامه‌ریزی‌شده برای این مانور شامل احداث و ساماندهی شبکه فشار متوسط به طول ۴۴۱ متر، احداث و ساماندهی شبکه فشار ضعیف به طول ۱۴۳۴ متر و نصب ۱۳ دستگاه پست هوایی بوده است.
وی تعداد اکیپ‌های عملیاتی این مانور را ۳۰ گروه، نیروهای فنی و اجرایی را ۱۵۰ نفر و خودروهای سبک و سنگین عملیاتی را در مجموع ۵۰ دستگاه برشمرد.
سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: در این طرح به منظور کمک به تأمین سوخت نیروگاه‌های کشور، ۳۰۰۰ دستگاه چراغ شبکه روشنایی، موقتاً به صورت یک در میان اصلاح شد.
زنده‌بودی افزود: هدف از اجرای این مانور سراسری در استان، بهبود کیفیت توان شبکه، کاهش تلفات انرژی و بهبود مدیریت مصرف است.
وی در ادامه گفت: در طرح مدیریت مصرف ویژه روشنایی معابر، ۲۶ اکیپ و ۹۰ نیروی عملیاتی امانی مشارکت کردند.
زنده‌بودی به افزایش رضایتمندی مشترکان، ایمن‌سازی و استانداردسازی شبکه و تمرین آمادگی به منظور مواجهه با بحران‌ها، به عنوان دیگر اهداف مانور سراسری اصلاح ولتاژ شبکه توزیع نیروی برق در استان بوشهر اشاره کرد.
وی یادآور شد: با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا این مانور با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده است.