سایز متن   /

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، راه های ارائه خدمات غیر حضوری این شرکت را شرح داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، علیرضا علیزاده رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این شرکت راه های ارائه خدمات غیر حضوری شرکت توزیع برق استان زنجان را شرح داد.
وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و شرایط متفاوت امسال، تصریح کرد: در راستای حفظ سلامت جامعه، شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان همانند تمامی شرکت های توزیع برق سراسر کشور در تلاش برای ایجاد بستر و زیرساخت های مناسب به منظور ارائه خدمات صنعت برق به شیوه غیر حضوری بود.
وی ادامه داد: رسیدن به هدف صفر درصدی ارائه خدمات حضوری را در چشم انداز سال 1404 ترسیم کرده بودیم که با ایجاد زیرساخت های ارتباطی و فناوری اطلاعات و عقد قرارداد با شرکت های دانش بنیان در این حوزه، توانستیم قبل از ورود به سال 1400 به یکی از اهداف استراتژیک چشم انداز یاد شده دست یابیم.
مهندس علیزاده خاطرنشان کرد: تمامی خدمات شرکت توزیع برق استان زنجان علاوه بر پیشخوان ها و سایت شرکت توزیع www.zedc.ir ، از طریق سامانه تلفنی 1521 و سامانه موبایلی برق من، به صورت غیرحضوری ارائه داده می شود.
وی اظهار داشت: سامانه موبایلی برق من که برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس طراحی شده و قابل دانلود از کافه بازار و سایت برق امید www.bargh-omid.ir  است، یکی از بهترین روش های دسترسی به خدمات صنعت برق به صورت غیرحضوری است. و مشترکین برق استان به راحتی با استفاده از شناسه 13 رقمی قبض برق خود می توانند از تمامی خدمات صنعت برق بهره مند شوند.
مدیرعامل تأکید کرد: این شرکت برای تمام مشترکین به ویژه افرادی که دسترسی کامل به اینترنت ندارند، با استقرار سامانه تلفنی 1521، تمامی خدمات خود را به صورت تلفنی در بیست و چهار ساعت شبانه روز به مردم فهیم استان ارائه می دهد.
این مقام مسئول اضافه کرد: مشترکین همانند گذشته، از طریق شماره نام آشنای 121 می توانند خاموشی، حوادث و فوریت های برق را اعلام نمایند.این درحالیست که تمامی خدمات از جمله اعلام خاموشی ها در اپلیکیشن برق من ارائه شده و مشترکین برق می توانند فقط از طریق دانلود آن به تمامی خدمات نظیر: نمایش اطلاعات و وضعیت آخرین قبض،امکان پرداخت آنی قبض، ثبت قرائت توسط مشترک (خوداظهاری)، امکان ثبت درخواست انشعاب جدید و امکان پیگیری و پرداخت هزینه انشعاب، ثبت خاموشی ها، ثبت خسارت وارده به مردم و سایر خدمات، دسترسی داشته باشند.
وی با اشاره به طرح برق امید که طرح تخفیف 100 درصدی مخصوص مشترکین کم مصرف خانگی است، عنوان کرد: مردم فهیم استان می توانند از سامانه موبایلی برق من برای آگاهی از وضعیت مصرف برق خود و قرارگیری در کدام گروه مصرفی ( کم مصرف، خوش مصرف و پر مصرف) مطلع و با مدیریت مصرف خود از تخفیف صد درصدی مخصوص مشترکین کم مصرف بهره مند شوند.
گفتنی است مشترکین برق استان به منظور ثبت نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود می توانند از طریق  شماره گیری با شماره 024-33466200 و یا ارسال پیامک به شماره 300099000195 اقدام نمایند.
اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد