مراسم زیارت عاشورا و گلباران مقبره شهدای دفاع مقدس

به گزارش برقآب و روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز تعدادی ازهمکاران بسیجی ، به همراه مدیران صنعت آب وبرق استان البرز همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور در امام زاده محمد (ص) حصارک کرج ضمن برگزاری مراسم زیارت عاشورا از مقبره شهدای گلگون کفن ۸ سال دفاع مقدس بازدید و پس […]

به گزارش برقآب و روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز تعدادی ازهمکاران بسیجی ، به همراه مدیران صنعت آب وبرق استان البرز همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور در امام زاده محمد (ص) حصارک کرج ضمن برگزاری مراسم زیارت عاشورا از مقبره شهدای گلگون کفن ۸ سال دفاع مقدس بازدید و پس از ادای احترام و قرائت فاتحه ، مقبره این عزیزان را گلباران نمودند.

مراسم زیارت عاشورا یکی از مهم‌ترین مراسم دینی در جامعه اسلامی است که هر ساله در روز عاشورا، به یاد و عزاداری برای شهیدان کربلا برگزار می‌شود. این مراسم که در بسیاری از کشورهای اسلامی انجام می‌شود، شامل شعرسرایی، خواندن مینا، نوحه‌سرایی و کربلایی‌خوانی است.

در این مراسم، عزاداران با لبیک یا حسین و نوحه‌های غمگین و اشعاری که به شهادت امام حسین و همراهانش اشاره دارند، در بیان عشق و وفاداری خود به آنان می‌پردازند. مراسم زیارت عاشورا یک فرصت منحصربه‌فرد برای بیان عشق و ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت است و باعث احساس اتحاد و همدردی در میان مردم می‌شود.