سایز متن   /

فراخوان انتخاب مدیران امور توزیع برق زاهدان (۲)، سراوان و هیرمند

شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در راستای راهبرد شایسته گزینی وزارت نیرو در دولت دوازدهم و ایجاد فرصت های برابر برای همه افراد واجد شرایط عمومی و اختصاصی خدمت گزاری، از متخصصین داوطلب واجد شرایط برای همکاری در سمت مدیر امور توزیع برق زاهدان (۲)، سراوان و هیرمند دعوت به اعلام آمادگی می نماید.

تعریف شغل:

وظیفه برنامه­ریزی، هماهنگی و نظارت بر امور بهره برداری شبکه توزیع و فعالیت های مالی و پشتیبانی را تحت سرپرستی مدیرعامل شرکت بر عهده دارد.

اهم وظایف و مسئولیت ها:

۱. برنامه ریزی و نظارت در برنامه تعمیر و نگهداری، بازسازی، اصلاح و توسعه شبکه

۲. برنامه ریزی و نظارت در فروش انشعاب و وصول مطالبات

۳. برنامه ریزی و نظارت بر عملکرد و گردش کار صحیح اداری و امور مالی

۴. برنامه ریزی و نظارت در کنترل و کاهش افت ولتاژ شبکه و تقلیل دائمی آن

۵. برنامه ریزی و نظارت بر کاهش خاموشی ها و اعمال روش های مناسب به منظور حداقل نمودن آنها

۶. اجرای کلیه دستورالعمل های ابلاغی توسط شرکت و نظارت بر حسن اجرای آن توسط مسئولین

۷. استفاده از لوازم ایمنی انفرادی و گروهی مرتبط با کار

۸. بکارگیری و رعایت مفاد مقررات سلامت، ایمنی و محیط زیست شرکت بر اساس قوانین کشوری، استاندارد های وزارت نیرو در بخش توزیع و مشارکت جدی در تحقق آن

۹. سایر وظایف و مسئولیت های مندرج در شرح وظایف پست سازمانی

شرایط احراز:

۱. برخورداری از صلاحیت های عمومی بر اساس قوانین کشور

۲. کارمند دائم یا قرارد معین شرکت های توزیع نیروی برق

۳. دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر در یکی از رشته های تحصیلی مجموعه مهندسی برق و الکترونیک

۴. الف) دارا بودن حداقل ۱۰ سال سابقه خدمت در حوزه برق و حداقل ۵ سال فعالیت در مشاغل سرپرستی شامل مدیر، رئیس اداره و گروه برای مدیریت امور توزیع برق زاهدان (۲)

ب) دارا بودن حداقل ۸ سال سابقه خدمت در حوزه برق و حداقل ۴ سال فعالیت در مشاغل سرپرستی شامل مدیر، رئیس اداره و گروه برای مدیریت امور توزیع برق سراوان

ج) دارا بودن حداقل ۸ سال سابقه خدمت در حوزه برق و حداقل ۳ سال فعالیت در مشاغل سرپرستی شامل مدیر، رئیس اداره و گروه برای مدیریت امور توزیع برق هیرمند

۵. حداقل سن: ۳۵ و حداکثر آن: ۵۰

۶. طی نمودن دوره های آموزشی؛

الف) سطح مدیریتی مربوطه (بسته های آموزشی فردی، مدیریتی، سلامت عقیدتی و سیاسی)

ب) شغل ذیربط (بسته های شغلی_ اختصاصی مدیران) ابلاغی از سوی شرکت توانیر

۷. اقامت به همراه خانواده در محل خدمت

مدارک مورد نیاز:

۱. تکمیل فرم درخواست

۲. رزومه مدیریتی حداکثر (۲ صفحه)

۳. اطلاعات کامل تماس (تلفن همراه، ثابت و ایمیل)

۴.سایر مدارک متناسب با اطلاعات فرم تکمیل شده در مراحل آتی اخذ خواهد شد.

کلیه داوطلبین گرامی می توانند درخواست خود را حداکثر تا ۳ روز کاری پس از انتشار فراخوان ثبت نمایند.

از کلیه داوطلبین واجد شرایط و مورد تایید دفتر حراست و امور محرمانه جهت ادامه فرآیند و شرکت در مصاحبه دعوت به عمل خواهد آمد.

مهلت ثبت درخواست: ۱۳۹۹/۰۶/۲۹

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد