مطالبات ۱۲۹ میلیارد تومانی شرکت برق مشترکین

معاون درآمد و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: مطالبات این شرکت از مشترکان برق ۱۲۹ میلیارد تومان است. به گزارش برقآب و روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، ” بهمن محمدی ” اظهار داشت: میزان مطالبات شرکت توزیع نیروی برق این استان از مشترکان با تعرفه‌های […]

معاون درآمد و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: مطالبات این شرکت از مشترکان برق ۱۲۹ میلیارد تومان است.

به گزارش برقآب و روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، ” بهمن محمدی ” اظهار داشت: میزان مطالبات شرکت توزیع نیروی برق این استان از مشترکان با تعرفه‌های مختلف خود از مرز ۱۲۹ میلیارد تومان گذشته که برای وصولی آن باید تدابیر جدیدی اندیشیده شود.

وی بیشترین میزان مطالبات این شرکت را از تعرفه عمومی ذکر کرد و افزود: تعرفه عمومی که اغلب شامل دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌های خدمات رسان، بانک‌ها، شهرداری‌ها و موسسات مالی می‌شوند از مرز ۵۵ میلیارد تومان گذشته است.

معاون درآمد و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: بیشترین مطالبات این شرکت از مشترکان برق در شهرستان بویراحمد با مبلغی معادل ۵۸ میلیارد تومان که حدود ۴۵ درصد مجموع مطالبات است را شامل می‌شود.

محمدی با تشریح میزان مطالبات این شرکت از سایر مشترکان برق در شهرستان های ۹ گانه استان، خاطرنشان کرد: دوگنبدان با ۲۵ درصد و کهگیلویه با ۱۳ درصد در رتبه‌های دوم و سوم میزان مطالبات مشترکین برق در این استان هستند.

وی گفت: شهرستان لنده با مبلغی معادل ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و ۲ درصد مطالبات، کمترین میزان را به خود اختصاص داده و البته شهرستان بهمئی با سه درصد میزان مطالبات در جایگاه‌های هشتم و هفتم استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند.

معاون درآمد و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سهم شهرستان‌های دنا و چرام از میزان مطالبات شرکت از مشترکان خود هرکدام پنج درصد است، ادامه داد: شهرستان باشت نیز چهار درصد میزان مطالبات را به خود اختصاص داده است.

محمدی، تعداد مشترکین برق در استان کهگیلویه و بویراحمد را ۲۶۵ هزار اشتراک برشمرد.