شرکت تامین تابلو

شرکت تامین تابلو با بیش از ۴۰ سال تجربه در سال ۱۳۵۵ با هدف خدمت به صنعت برق کشور و تلاش در جهت خودکفایی صنعتی ، تاسیس و فعالیت خود را در زمینه طراحی و ساخت انواع تابلوهای فشار ضعیف و متوسط (فیکس و کشویی) ، کنترل ، مارشالینگ پست ، تابلوهای اصلاح ضریب قدرت […]

شرکت تامین تابلو با بیش از ۴۰ سال تجربه در سال ۱۳۵۵ با هدف خدمت به صنعت برق کشور و تلاش در جهت خودکفایی صنعتی ، تاسیس و فعالیت خود را در زمینه طراحی و ساخت انواع تابلوهای فشار ضعیف و متوسط (فیکس و کشویی) ، کنترل ، مارشالینگ پست ، تابلوهای اصلاح ضریب قدرت و اجرای پروژه های نیرو رسانی آغاز نمود .
شرکت تامین تابلو با هدف پاسخگویی سریع و ارتباط مستمر با مشتریان اقدام به راه اندازی سامانه های درخواست خرید و خدمات پس از فروش بصورت الکترونیکی نموده است تا مشتریان در هرنقطه از کشور به شبکه خرید محصولات و خدمات کمپانی دسترسی داشته باشند.تلاش برای توسعه روزافزون سطح کیفی محصولات و خدمات قابل ارایه ، نشان از اهمیت جایگاه مشتری در بدنه سازمانی و رویکرد سیستمی و مدیریتی این کمپانی دارد.
بالابردن دقت و کیفیت پژوهش باعث کاهش خسارات ، کاهش هزینه های بازرگانی و تولید ، و درنتیجه رقابت موفق در بازار خواهد بود. توسعه تاسیسات فنی و ارتقاء دائمی خدمات پس از فروش کمپانی تامین تابلو ، نگرش ما را نسبت به توجه به ارزش های مشتریان منعکس می کند.
دفترمرکزی : تهران ، میدان ونک ، خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز شمالی ، بن بست غفوری پلاک ۳
تلفن: ۸۸۰۳۰۹۵۴ – ۸۸۰۴۹۵۴۰
Info@tamintablo.com

شرکت-تامین-تابلو

 

 

 

 

 

barghab.ir